خبرنگاران نظارت های جدی بر اعمال محدودیت های کرونایی در خرمدره انجام می شود

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، زنجان - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: طبق اعلام ستاد ملی کرونا محدودیت های کرونایی درشهرستان خرمدره شامل مشاغل رده 2، سه و چهار از اواسط هفته گذشته اعمال شده که بر نحوه اجرای این مهم نظارت های لازم انجام و با متخلفان نیز از سوی مراجع ذی ربط برخورد خواهد شد.

خبرنگاران نظارت های جدی بر اعمال محدودیت های کرونایی در خرمدره انجام می شود

خدابخش مرادی نافچی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آژانس الکترونیکی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت های شدید کرونایی در خرمدره همچنان اجرا می شود اضافه کرد: در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در این شهرستان بطور طبیعی محدودیت ها تمدید خواهد شد.

وی در خصوص شرایط کرونایی شهر زنجان نیز گفت: اعمال هر گونه محدویت در این استان به ویژه شهر زنجان بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا و ستاد استانی است و انجام چنین کاری به میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عموم به ویژه صنوف بستگی دارد.

مرادی نافچی شرح داد: هر چه رعایت میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی افزایش یابد به خصوص استفاده از ماسک نیز نمود بیشتری داشته باشد نتیجه آن کاهش شمار مبتلایان، بستری و فوتی ها خواهد بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس از شهروندان زنجانی تقاضا می شود با توجه به شرایط قرمز کرونایی موارد یاد شده را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند و از طرفی ستاد کرونا، اصراری بر اعمال محدودیت ها ندارد و میزان همکاری بین مردم، اصناف و واحدهای تولیدی، مراکز ارائه خدمات عمومی افزایش داشته باشد بطور طبیعی سلامت و همزیستی مناسب با کرونا خواهیم داشت.

مرادی نافچی با بیان اینکه در شرایط کنونی بیماری، باید سلامت را محور اصلی زندگی اجتماعی خود، خانواده و جامعه قرار داد، گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته 65 درصد ظرفیت بیمارستان های این استان به بستری بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

این مسؤول ابراز امیدواری کرد، با کاهش مبتلایان و بستری های کرونایی خدمات دیگر به بیماران نیز متوقف نشود.

وی گفت: این استان تدابیر و پیش بینی های لازم را در شرایط مختلف کرونایی اندیشیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نظارت های جدی بر اعمال محدودیت های کرونایی در خرمدره انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نظارت های جدی بر اعمال محدودیت های کرونایی در خرمدره انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید