خواجه وند: باشگاه پرسپولیس پیگیر انتشار اسناد محرمانه است

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، معاون حقوقی پرسپولیس به انتشار اسناد محرمانه این باشگاه واکنش نشان داد.

خواجه وند: باشگاه پرسپولیس پیگیر انتشار اسناد محرمانه است

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، مهدی خواجه وند در گفت وگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد انتشار بعضی از اسناد و مدارک این باشگاه در رسانه ها گفت: اسنادی که منتشر شده اسناد محرمانه باشگاه پرسپولیس است و حتی رسانه هایی که به انتشار این اسناد می پردازند باید در این زمینه جوابگو باشند. مطمئنا باشگاه پرسپولیس پیگیر این مسئله خواهد بود چرا که برای ما مهم است بدانیم اسناد باشگاه چطور و توسط چه کسی یا کسانی به بیرون درز پیدا می نماید.

وی ادامه داد: مطمئنا رسانه هایی که این اسناد را منتشر می نمایند هم باید جوابگوی این اقدام خود باشند. بعضی از این اسناد می توانند اسناد درستی نباشند. ممکن است که این اسناد دچار تغییراتی شده و یا اینکه باطل شده باشند. اینکه هر سندی منتشر گردد دلیل بر این نیست که حتماً این سند متعلق به باشگاه و معتبر باشد. اسنادی در باشگاه وجود دارد که برای ما مهم است. صرف نظراز شایعاتی که وجود دارد ما این مسائل را پیگیری خواهیم کرد. باشگاه پرسپولیس مطمئناً حق شکایت را برای خود درخصوص این موارد محفوظ می داند و طرفداران مطمئن باشند که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و از حق باشگاه نخواهیم گذشت.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: اسنادی که متعلق به باشگاه پرسپولیس است و در رسانه ها منتشر شده از دو راه می تواند به دست بعضی از رسانه ها رسیده باشد. این اسناد یا به وسیله مجرای غیرقانونی و غیررسمی به دست بعضی از رسانه ها رسیده که با توجه به نوع دسترسی، می تواند دارای وصف مجرمانه باشد. یا اینکه این اسناد به وسیله افرای به دست بعضی از رسانه ها رسیده که امکان دسترسی به اسناد باشگاه را دارا بوده اند. اگر این موضوع صحت داشته باشد با توجه به این که این افراد به دلیل رابطه کاری به صورت امانی و وکالتی به این اسناد دسترسی داشتند این اقدام مصداق کار غیر حرفه ای و غیر اخلاقی است و از آنجایی که این اسناد به صورت امانی در دسترس این افراد بوده به همین دلیل سوءاستفاده از این موضوع اجرا شده و این اقدام مجرمانه تلقی می گردد چرا که سوءاستفاده از امانت، جرم است. مطمئنا باشگاه پرسپولیس پیگیر این موضوع خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خواجه وند: باشگاه پرسپولیس پیگیر انتشار اسناد محرمانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواجه وند: باشگاه پرسپولیس پیگیر انتشار اسناد محرمانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید