سایه کرونا روی ورزش دنیا؛ احتمال لغو المپیک زمستانی تقویت شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، تهران (پانا) - پس از تعویق بازی های المپیک تابستانی توکیو2020 بدلیل پاندمی کرونا اکنون نوبت به برآورد های متعدد در مورد لغو یا تعویق المپیک زمستانی پکن2022 رسیده است.

سایه کرونا روی ورزش دنیا؛ احتمال لغو المپیک زمستانی تقویت شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کیودونیوز، هراس از انتشار ورژن جهش یافته و خطرناکتر کووید19 که به تازگی در حال درنوردیدن بسیاری از کشورهای دنیاست؛ برگزاری بازی های المپیک زمستانی را هم با اما و اگر روبرو نموده است.

بعضی از شرکتهای ژاپنی که عملکردشان در داخل کشور درگیر اقتصاد متاثر از پاندمی کرونا شده است، از قبل برای تأمین پرسنل لازم و گسترش تجارت خود برای رویدادهای عظیم چین در فوریه 2022 پیش بینی های لازم را انجام داده اند. بنا بر اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه چین، آماده سازی ها برای برگزاری بازی های المپیک زمستانی در پکن همچنان روندی پویا و در حال اجرا دارد اما این در حالیست که حدس ها برای تعویق یا لغو این رویداد نیز شروع شده است.

بسیاری از مسابقات آزمایشی برای بازی های زمستانی با توجه به همه گیری کرونا لغو شد و این موضوع ذهنیتی را ایجاد می نماید که ممکن است برگزاری المپیک زمستانی در هاله ای از ابهام قرارگیرد. از آنجا که افزایش پاندمی جدید در اواخر فوریه سال 2020 به اوج خود رسید، دومین اقتصاد عظیم دنیا علائم بهبودی داوطلبانه را نمایان ساختکه عمدتا تشدید فعالیتهای تجاری و بهبود خرده فروشی از نتایج آن به شمار می رود.

اکنون باید دید کشوری که منبع شروع گسترش و تشدید پاندمی کرونا بوده است چگونه می تواند بر شرایط سخت فائق آمده و خود برای برگزاری یک رویداد عظیم المپیکی در پایتخت آماده نماید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سایه کرونا روی ورزش دنیا؛ احتمال لغو المپیک زمستانی تقویت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه کرونا روی ورزش دنیا؛ احتمال لغو المپیک زمستانی تقویت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید