مسائل مرز پرویز خان در ملاقات با هیات عراقی پیگیری می گردد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، جلسه آنالیز مسائل مرز رسمی پرویزخان به ریاست دکتر باباخانی و با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار گردید.

مسائل مرز پرویز خان در ملاقات با هیات عراقی پیگیری می گردد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی کرمانشاه؛ دکتر باباخانی در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت مرز پرویزخان در مبادلات تجاری و صادرات غیرنفتی کشور گفت: این مرز از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که در سال گذشته علی رغم بحرانهای ناشی از تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا در حالیکه در بیشتر مرزهای کشور رشد منفی صادرات داشتند، مرز پرویزخان تنها مرزی بود که با رشد مثبت و قابل توجه داشته است.

وی اضافه نمود: بخشی از مسائل مرز پرویزخان جنبه داخلی دارد که با تکمیل زیرساخت های گمرکی بخش عمده ای از برطرف می شود و ضرورت دارد در اسرع وقت فاز یک طرح جامع به بهره برداری برسد.

باباخانی ادامه داد: جنبه دیگر مسائل مرز پرویزخان به ناهماهنگی های طرف های عراقی به ویژه در حمل و نقل و زیرساخت ها بر می شود که در نظر است با دیدار های مستمر مرزی نگاه دو طرف به یکدیگر نزدیک تر و هماهنگ تر شود.

وی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که با تدوین یک جدول زمان بندی، دیدار های مرزی با طرف عراقی برای برطرف مسائل و اختلاف نظرهای احتمالی هر چند وقت یکبار و در سطوح مختلف مدیریتی برگزار شود،زیرا دیدار های مستمر مرزی به هماهنگی بیشتر در مرز پرویزخان منجر می شود.

منبع: جام جم آنلاین

به "مسائل مرز پرویز خان در ملاقات با هیات عراقی پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل مرز پرویز خان در ملاقات با هیات عراقی پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید