معاون حقوقی پرسپولیس: فرهاد مجیدی پس از پرداخت جریمه، هیچ محرومیتی نخواهد داشت

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، معاون حقوقی پرسپولیس توضیحاتی درخصوص حواشی اخیر و محکومیت سرمربی استقلال ارائه کرد.

معاون حقوقی پرسپولیس: فرهاد مجیدی پس از پرداخت جریمه، هیچ محرومیتی نخواهد داشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشحو، به نقل از سایت رسمی پرسپولیس؛ در این زمینه، دکتر ایمان حسین پور شرفشاد معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت:vشکایت ما از آقای مجیدی با اسم توهین به طرفدار پرسپولیس طبق قوانین جاری فوتبال کشورمان در سازمان لیگ به ثبت رسیده بود و شکایات به وسیله سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به کمیته های مربوطه ارجاع می گردد.

وی ادامه داد: ما شکایت خود را مستقیما در کمیته اخلاق ثبت نکرده بودیم و اصولا چنین امکانی هم وجود ندارد. از طرفی، آرای منتشر شده به وسیله کمیته اخلاق هم به ما ابلاغ نشده است.

حسین پور شرفشاد توضیح داد: بعضی افراد، رای صادر شده را برخلاف واقع توضیح داده اند و به نظر می رسد یا علم لازم برای تفسیر رای را ندارند و یا صلاح دیده اند که رای را برعکس و وارونه تفسیر نمایند. رای صادره به وسیله کمیته اخلاق، به معنای محرومیت سرمربی استقلال از فعالیت ورزشی نیست، بلکه محکومیت وی به پرداخت جریمه نقدی است که اگر این مبلغ پرداخت گردد، هیچ محرومیتی را در پی نخواهد داشت. وقتی بتوانیم آرای صادره را به درستی تفسیر کنیم، طبیعتا موضوعات کوچک را عظیم جلوه نمی دهیم و در این صورت در پی مقصر جلوه دادنِ سایر باشگاه ها هم نخواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معاون حقوقی پرسپولیس: فرهاد مجیدی پس از پرداخت جریمه، هیچ محرومیتی نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون حقوقی پرسپولیس: فرهاد مجیدی پس از پرداخت جریمه، هیچ محرومیتی نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید