پاسخ منفی فدراسیون کشتی به دعوت اوکراینی ها، اعزام ها فعلا تعطیل!

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، اوایل هفته جاری، فدراسیون کشتی اوکراین با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی کشورمان خواهان حضور تیم ملی کشتی آزاد ایران در تورنمنت بین المللی کی یف شد. تورنمنتی که در این شرایط بحرانی به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار است با نام کاپ کشتی کی یف طی روزهای 25 تا 27 مهرماه در شهر کی یف اوکراین برگزار گردد.

پاسخ منفی فدراسیون کشتی به دعوت اوکراینی ها، اعزام ها فعلا تعطیل!

اهالی کشتی از همان ابتدا می توانستند حدس بزنند که اعزام ملی پوشان در این شرایط به یک تورنمنت بین المللی، تا حدی غیرمنطقی است. به ویژه اینکه کشتی گیران ما مدتهاست که از تمرینات گروهی و منظم دور بودند و از نظر آمادگی جسمانی در حد و اندازه های حضور در یک میدان تدارکاتی بین المللی نیستند.

به همین دلیل محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد صبح روز چهارشنبه صراحتاً گفت در حال حاضر شرایط حضور در یک تورنمنت بین المللی وجود ندارد و به تبع آن نمی توانیم دعوت فدراسیون اوکراین را برای حضور در کاپ کشتی کی یف قبول کنیم.

البته محسن کاوه به تبعات مثبت این موضوع هم اشاره نمود و گفت: دعوتنامه ای که از سوی فدراسیون کشتی اوکراین به جهت حضور در تورنمنت بین المللی برای ما فرستاده شد، نشان داد کشتی در جهان در حال پویایی و حرکت است و ما هم باید پیش بینی های لازم را برای خود داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هنوز نحوه چگونگی برگزاری تمرینات ما تعیین نیست و همچنین مجوز تمرینات در باشگاه ها و برگزاری مسابقات را نداریم و اگر بخواهیم تیم منتخبی را راهی این رقابت های بین المللی کنیم باید خروجی ما از برگزاری یک مسابقه باشد.

کاوه توضیح داد: بعضی از کشورها از جمله ارمنستان و روسیه، تمرینات خود را شروع نموده اند و ما نیز باید کار خود را شروع کنیم. البته این امر نیازمند این است که شرایط کشور به جهت شیوع ویروس کرونا بهتر و مجوزهای لازم برای انجام تمرینات و مسابقات به ما داده گردد.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در خاتمه گفت: برای برگزاری اردوهای تیم های ملی به صورت محدود نیز باید نحوه کار به ما ابلاغ و مجوزهای لازم صادر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پاسخ منفی فدراسیون کشتی به دعوت اوکراینی ها، اعزام ها فعلا تعطیل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ منفی فدراسیون کشتی به دعوت اوکراینی ها، اعزام ها فعلا تعطیل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید