برای دکوراسیون فروشگاه از کجا آغاز کنیم؟
به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، اگرچه همه فروشگاه ها محصولات متفاوتی دارند ، اما یک هدف دارند ؛ جذب مشتریان و اطمینان از داشتن محصولاتی که دوست دارند. برای این منظور طراحان از انواع جلوه های مجذوب نماینده در دکوراسیون فروشگاه استفاده می نمایند. آنها با موسیقی پرانرژی ، رایحه ای خوب و طراحی با کیفیت و مینیمالیستی ، انگیزه خرید مشتری را تامین می نمایند. دکوراسیون فروشگاه به خودی خود یک شغل است و بستگی به قریحه و دیدگاه هنری خاصی دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با رموز دکوراسیون فروشگاه آشنا کنیم.
در دکوراسیون فروشگاه تکنیک هایی وجود دارد که به یک قانون کلی تبدیل شده است. در ادامه این تکنیک ها را آنالیز می کنیم.
با طراحی ویترین آغاز کنید
هرگز نباید قدرت طراحی ویترین را در دکوراسیون فروشگاه دست کم گرفت. ویترین چشم نوازترین عنصر در خرید است. توجه را جلب می نماید و مشتری را به داخل دعوت می نماید. ویترین اولین تماس مشتریان با فروشگاه است. هرچه این تماس مؤثرتر باشد ، برای مشتری راحت تر می شود که برای اطلاعات بیشتر وارد شود. در غیر این صورت مشتری بدون ایجاد ارتباط با فروشگاه از آنجا عبور می نماید.
به طور خلاصه ، ویترین بسته هدیه یک فروشگاه است. برای اطلاعات بیشتر ، او قطعاً می خواهد آن را باز نموده و نگاه کند. به همین علت ویترین ها باید هویت داشته باشند و داستان ارائه دهند. طراحی مجذوب نماینده ویترین می تواند برای همه سنین مجذوب نماینده باشد. با مجذوب نمایندهیت طراحی ویترین می توان فروشگاهی ساخت که در خاطر همه بماند.
ریتم فروشگاه را کاهش دهید
این روزها همه عجله دارند. هیچ کس نمی خواهد ساعت ها وقت را صرف خرید کند. مشتریان حتی ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید نمایند. آنها در این مورد کاملاً حق دارند. با این حال ، مشتری که به فروشگاه می آید ، قطعاً می خواهد خرید دلپذیری انجام دهد و محصول را از نزدیک لمس کند.
برای ارائه این فرصت به او ، باید در طراحی دکوراسیون فروشگاه ریتم را بشکنید و با معکوس کردن آن ، ریتم را کاهش دهید. شما باید اطمینان حاصل کنید که او می تواند با آرامش در یک محیط آرام حرکت کند که در آن آرامش پیدا کند. بنابراین ، می توانید اطمینان حاصل کنید که او زمان بیشتری را در فروشگاه می گذراند و به محصولات توجه می نماید.
برای این کار البته دکوراسیون فروشگاه بسیار مهم است. برای اینکه چیز جدیدی را امتحان کنید ، دکوراسیون فروشگاه باید طرحی داشته باشد که منجر به کشف شود. برای این کار ، باید جزئیات مکان و نحوه قرارگیری محصولات ، راستا پیاده روی که مشتری از آن استفاده خواهد نمود ، منطقه آزمایشی محصولات و غیره را بر اساس آن طراحی کنید. یک دکوراسیون فروشگاه خوب باید مشتری را تشویق به بازدید و نگاه بیشتر کند.
راستا مورد استفاده را کاربردی کنید
پس از مشخص راستای که مشتریان از آن استفاده خواهند کرد ، محصولات و تخفیف هایی را در این راستا قرار دهید که توجه آنها را به خود جلب کند. مطمئن شوید که این سفر به وسیله فروشگاه هم به ترتیب درست و هم مفید است. به عنوان مثال ، می دانید که محصولات با تخفیف در بازارها در سمت راست در ورودی قرار دارند. وجود محصولات با تخفیف در سبدها در وسط روی شیوه خرید تاثیر می گذارد.
بسیار مهم است که راستا خرید که ارتباط تنگاتنگی با ساختار روانی دارد به وسیله کارشناسان طراحی شود. بنابراین با قرار دادن محصول مناسب در نقطه مناسب ، محصولات بیشتری تا رسیدن به هدف اصلی معرفی خواهند شد. با قرار دادن پرطرفدارترین محصولات در مقابل محصولات مورد احتیاج در طراحی دکوراسیون فروشگاه ، می توانید اطمینان حاصل کنید که محصولات مورد پسند قبل از احتیاج ، تبلیغ و فروخته می شوند.
مشتریان را به سمت راست فروشگاه راهنمایی کنید
تحقیقات در خصوص دکوراسیون فروشگاه ثابت نموده است که مشتریان به محض ورود به فروشگاه به سمت راست می چرخند. با استفاده صحیح از این اطلاعات می توانید یادداشت های تخفیف ویژه را به سمت راست مشتریان بچسبانید و محصولات با استعداد خود را با طرح های رنگارنگ و مجذوب نماینده بیشتر به چشم بیاورید. سپس می توانید مشتری خود را به راستای که اعمال نموده اید راهنمایی کنید.
یادآوری کنید که خرید یک امتیاز است
برای جلب توجه مشتری که می خواهد با تماشا و لمس کردن خرید کند ، نه به وسیله خرید اینترنتی ، توجه داشته باشید که بصری در پیش زمینه باشد. زیرا شما با یک مشتری دنیای بصری روبرو هستید و آنها قطعا با گوشی های هوشمند خود تحقیقات قیمت و کیفیت انجام خواهند داد. برای این کار باید شعارها را به شکلی پررنگ و خلاقانه در دکوراسیون فروشگاه قرار دهید.
باید تاکید کنید که این تجربه منحصر به فردی برای مشتری است که محصولات شما را تازه ، سرزنده و با کیفیت بالا ببیند و از آنها قدردانی کند. این امر تنها با طراحی حرفه ای در دکوراسیون فروشگاه امکان پذیر خواهد بود. قوی کردن برند خود و دانستن آنچه ارائه می دهد برای هویت فروشگاه بسیار مهم است. مشتری باید احساس امتیاز کند ؛ زیرا در فروشگاه خرید می نماید نه از خانه و مطمئن باشد که تصمیم درستی گرفته است.
از نمادهای نوآورانه بهره ببرید
با استعاره هایی مانند نشانه های قدردانی بزرگ ، متن های اشتراک ، آینه های سلفی در اتاق های رختکن می توانید فضای سرگرم نماینده ای در دکوراسیون فروشگاه ایجاد کنید. کاری کنید که مشتریان از محصولاتی که به تازگی امتحان نموده اند لذت ببرند. به این ترتیب ، آن ها می توانند زمان بیشتری را در فروشگاه بگذرانند و با اشتراک گذاری آن در حساب های رسانه های اجتماعی خودشان ، به تبلیغ شما یاری نمایند.
رویکرد مینیمالیستی در طراحی فروشگاه
مشتری را گیج نکنید. از مکان هایی که او می تواند نحوه استفاده از محصولات را درک کند ، بهره ببرید. دکوراسیون فروشگاه باید فضایی تازه ، آرام و مصمم ایجاد کند. بیش از حد محصولات فقط باعث ایجاد شک و تردید در خصوص کیفیت آنها می شود. با این حال ، می توان یک قضاوت مثبت داشت که یک محصول خاص با صرف زمان زیاد با محصول کم ارائه شده است. دکوراسیون باید این کیفیت را آشکار کند و مشتری از کیفیت اطمینان داشته باشد.
از قسمت های نشستن غافل نشوید
ایجاد مناطقی که مشتری در حین خرید در آنجا بنشیند بسیار مهم است. این جزئیاتی است که در بسیاری از فروشگاه ها نادیده گرفته می شود ؛ زیرا غیر لازم است. اما در دکوراسیون فروشگاه ، نشیمن ، فضایی است که خرید را پشتیبانی می نماید. به مشتری اجازه می دهد استراحت کند، منتظر بماند و راحت فکر کند. البته ، طراحان داخلی به شما خواهند گفت که چه چیزی را در مقابل قسمت نشیمنگاه قرار دهید. باارزش ترین قسمت فروشگاه شما با تمام ظرافت خود فرد نشسته را جذب می نماید.
بازتاب ها را در آینه ها به درستی تنظیم کنید
وقتی صحبت از دکوراسیون فروشگاه می شود ، آینه ها می توانند به عنوان یک جزئیات مهم ظاهر شوند. اگر فکر می کنید آینه ها فقط خود را به مشتری نشان می دهند ، قطعا در اشتباه هستید. آینه ها بعلاوه محصولات و کمپین های پشت سر را نشان می دهند. اگر به این جزئیات کوچک توجه کردید ، هنگام قرار دادن آینه در دکوراسیون ، به آنچه باید پشت آن باشد نیز توجه می کنید.
منبع: اتاق