تفریحات کیش که حتما باید امتحان کنید ، معرفی کامل

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، تفریحات کیش شامل طیف وسیعی از تفریحات آبی و غیرآبی مهیج و مجذوب کننده می شوند که بسیاری از آن ها را نمی توانید در هیچ کجای ایران تجربه کنید.

تفریحات کیش که حتما باید امتحان کنید ، معرفی کامل

کیش یکی از مقاصد گردشگری معروف ایران است که به لطف وجود سرگرمیات و برنامه های سرگرم نماینده، اوقات خوشی را برای همه گردشگران رقم می زند. سرگرمیات کیش به قدری متنوع هستند که شاید در طول یک سفر نتوانید از همه آن ها بهره ببرید. در حقیقت، این موضوع به مدت زمان سفر و بودجه شما بستگی دارد و اگر اهل هیجان باشید، برترین جا را انتخاب نموده اید. کیش نیز همانند سایر نقاط کشور تحت تاثیر شیوع کرونا، چندین ماه محدودیت و ممنوعیت سفر گردشگران را تجربه کرد و اکنون با رعایت اصول بهداشتی امکان استفاده از سرگرمی های جزیره برای گردشگران فراهم است. اگر قصد سفر به کیش را دارید، با ادامه این مقاله همراه شوید.

از سرگرمیات کیش بیشتر بدانید:

  • سرگرمیات دریایی کیش چیست؟
  • انواع سرگرمیات آبی کیش
  • سرگرمیات غیرآبی کیش
  • سرگرمیات سافاری
  • کشتی های سرگرمیی کیش
  • جنگ های شبانه کیش
  • سرگرمیات کیش در کرونا
  • قیمت سرگرمیات کیش 1400

سرگرمیات دریایی کیش چیست؟

گردشگران علاوه بر استراحت و گشت و گذار در مراکز خرید کیش، فهرستی از سرگرمیات متنوع و مجذوب نماینده را پیش رو دارند که نویدبخش اوقاتی خوش و به یادماندنی هستند. سرگرمیات آبی و دریایی این جزیره که زیر نظر تعدادی از کلوپ ها و مجموعه های آبی اجرا می شوند، در ماه های گرم سال هواداران زیادی پیدا می نمایند. از جمله این سرگرمیات می توان به پاراسل، شاتل، غواصی، گشت دریایی کیش VIP، اسکوتر زیردریایی، فلای بور، بنانا، پارک آبی اوشن کیش، پدل بورد و جت اسکی اشاره نمود.

انواع سرگرمیات آبی کیش

پاراسل

پاراسل نوعی سرگرمی آبی است که علاقه مندان از طریق یک چتر با طنابی به طول 150 متر به قایق موتوری وصل می شوند. وقتی قایق با سرعت روی آب حرکت می نماید، به تدریج در آسمان به پرواز درمی آیید و اوج هیجان را در آسمان آبی و روی آب های زلال خلیج فارس تجربه خواهید کرد. امکان استفاده از چتر پاراسل به صورت یک نفره و دو نفره و سه نفره (دو بزرگسال و یک کودک یا دو کودک و یک بزرگسال) وجود دارد. کل مدت این تجربه حدود یک ساعت است که زمان پرواز در اوج بین 6 تا هفت دقیقه خواهد بود و تا ارتفاع 150-300 متری بالا می روید. این سرگرمی برای آقایان و بانوان قابل استفاده است که برای این منظور باید به ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل اسکله سرگرمیی و ساحل دامون مراجعه کنید.

شاتل

سرگرمی لذت بخش شاتل به این صورت است که روی یک تیوپ می نشینید و قایق تندرویی شما را روی سطح آب می کشد. شاتل به صورت تک نفره قابل استفاده نیست و حداقل باید دو نفر باشید و افراد 6 سال به بالا با رضایت والدین می توانند از شاتل استفاده نمایند. مدت زمان استفاده از شاتل حدود 15 دقیقه است.

غواصی

غواصی از برترین سرگرمیات آبی کیش است که گردشگران در تمامی طول سال امکان استفاده از آن را دارند. مراکز آموزشی و سرگرمیی غواصی متعددی در کیش وجود دارد که این جزیره را به قطب غواصی کشور تبدیل نموده اند. بی شک شنا با ماهی ها و جانوران دریایی کیش، تجربه ای فراموش نشدنی برایتان می سازد و حتی اگر شنا بلد نباشید، می توانید همراه با مربی و تجهیزات لازم وارد آب شوید. آقایان و بانوان با شرایط مشابه می توانند از این سرگرمی استفاده نمایند؛ فقط غواصی بانوان با قایق مجزا و مربی خانم انجام می گردد. کل مدت زمان غواصی از زمان سوارشدن به قایق و رفت وبرگشت، 1.5 ساعت است که حضور شما زیر آب، 15 دقیقه خواهد بود.

اسکوتر زیردریایی

اسکوتر زیردریایی از مهیج ترین سرگرمیات آبی جزیره است که امکان سفر به اعماق خلیج فارس و تماشای جهانی زیر آب و ماهی های رنگارنگ خلیج فارس را پیشکش شما می نماید. اسکوتر یک نوع غواصی است، با این تفاوت که با یاری یک موتور زیر دریایی می توانید در عمق 10 متری زیر آب با یاری مربی حرکت کنید. حداقل سن استفاده از اسکوتر زیردریایی، 12 سال و حداقل قد 150 سانتی متر برای خانم ها و آقایان است. اسکوتر زیردریایی تک نفره است و برای این سرگرمی احتیاجی نیست، شنا بلد باشید.

فلای بورد

فلای بورد، وسیله ای است که با اتصال به یک جت اسکی، شما را روی هوا معلق نگه می دارد. ضمن اینکه از طریق پمپاژ آب، به شما اجازه انجام حرکات نمایشی و شیرجه را می دهد و در نتیجه می توانید لذت و هیجان را بین آسمان و آب های جزیره تجربه کنید. این سرگرمی برای افراد بالای 18 سال (بانوان و آقایان) مناسب است که در مدت زمان 20 دقیقه انجام می گردد. فلای بورد، سرگرمی بسیار ساده ای است که پنج دقیقه اول آن به آموزش مختصر اختصاص دارد.

بنانا

بنانا، سرگرمی آبی دیگری است که برای انجام آن روی تیوپ های بنانا (به شکل موز) سوار می شوید و سپس از طریق قایق های تندرو با سرعت بسیار بالا روی سطح دریا حرکت می کنید. این وزرش آبی دسته جمعی بسیار هیجان انگیز است و حداقل چهار و حدبیشتر هشت نفر می توانند در مدت 15 دقیقه از آن استفاده نمایند.

تفاوت بنانا و شاتل، در شکل تیوپ آن است که به موز شباهت دارد. بعلاوه شاتل انواع مبلی و تشکی دارد و برای دو تا چهار نفر مناسب است؛ گرچه برای استفاده از بنانا باید حداقل چهار نفر باشید.

پدل بورد

پدل بورد یکی از متفاوت ترین سرگرمیات آبی کیش است که افراد عاشق هیجان نباید آن را از دست بدهند! پدل بورد، تخته محکمی است که افراد پاهایشان را روی آن می گذارند و سپس روی آب حرکت می نمایند.

این تخته ها برای همه نوع وزنی مناسب هستند و امکان استفاده هم زمان از آن با کودکتان نیز وجود دارد. بانوان نیز با پوشیدن لباس مخصوص می توانند از آن بهره مند شوند.

پدل بورد از سرگرمیات دریایی مقرون به صرفه جزیره به شمار میرود که برای انجام آن ابتدا مربی آموزش های لازم را به شما می دهد. این سرگرمی یک ساعت طول می کشد و با پوشیدن جلیقه نجات، امنیت شما تضمین خواهد شد.

جت اسکی

جت اسکی از جمله سرگرمیات مهیج سفر به شهرهای ساحلی نظیر جزیره کیش است که تجربه سرعت و مانور روی دریا را به شما هدیه می دهد. هر جت اسکی قابلیت حمل دو نفر را دارد و قابل استفاده برای آقایان و بانوان است؛ گرچه افراد بالای 100 کیلوگرم باید به تنهایی سوار شوند.

اسکی روی آب

اسکی روی آب یا کِیبل اسکی را می توانید در نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش تجربه کنید. این محل مجهز به رختکن و دوش، سکوی شروع، اتاق آموزش و فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص، رستوران و کافی شاپ است. امکان اسکی 12 نفر به طور هم زمان در کیبل اسکی کیش وجود دارد که در ابتدا از مربی آموزش می بینید.

علاوه بر اسکی روی آب با کابل برقی (کیبل اسکی)، امکان انجام اسکی روی آب با قایق نیز در جزیره وجود دارد. در این نوع اسکی، با طناب به یک قایق موتوری متصل هستید؛ اما در کیبل اسکی با کابل به برج های موجود در محل پارک کیبل اسکی وصل می شوید که هزینه اسکی با قایق بیشتر است.

کایت بوردینگ

کایت بوردینگ ترکیبی از پاراگلایدر و اسکی روی آب است که با آن می توانید در سطح آب و امواج حرکت کنید. در این سرگرمی باید سوار بر بورد اسکی شوید، در حالی که به کایت متصل هستید و در ادامه برای چند لحظه ای در هوا معلق خواهید شد. کایت نقش بادبان و بورد وظیفه شناورسازی ورزشکار روی آب را دارد.

گشت دریایی خصوصی

در گشت دریایی می توانید از قایق خصوصی همراه با ناخدا بهره ببرید و از خلیج فارس زیبا لذت ببرید. تجربه ماهیگیری با تفنگ و فری دایوینگ نیز بسیار مهیج است که در گشت دریایی امکان آن ها وجود دارد. گشت دریایی به صورت یک، دو، سه، چهار و همین طور پنج ساعته قابل رزرو است. بسیاری از افراد برای جشن تولد، سالگرد ازدواج و… از این موقعیت استفاده می نمایند تا با بادکنک آرایی، کیک، موسیقی، عکس و فیلم، اتفاقی فراموش نشدنی را برای عزیزان خود رقم بزنند.

پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن کیش، بزرگ ترین پارک آبی روباز ایران و تنها پارک آبی روباز ویژه خانم ها است که به لطف استخرها، سونا و جکوزی های آرامش بخش، تجربه مجذوب نمایندهی از یک سرگرمی آبی فوق العاده را برایتان می سازد. جالب اینکه پارک آبی اوشن به عنوان تنها پارک آبی کشور با امکانات موج سواری است. این پارک آبی دارای سیستم گرمایشی برای فصول سرد است و ازاین رو، حتی در هوای خنک نیز می توانید از آن لذت ببرید و غروب زیبای کیش را از این محل به نظاره بنشینید. برخی از بخش های سرگرمیی این محل شامل پیچالوپ، دینگل، رالی راید ماساژ و اسپا و... می شوند.

فضای مخصوص بچه ها، رستوران ها و کافی شاپ های متعدد، ترانسفر رایگان رفت وبرگشت رایگان از مبداهای معین و... از جمله امکانات این پارک هستند. فروشگاه اوشن پارک با کلیه محصولات مورد احتیاج اعم از حوله، دمپایی، کرم ضدآفتاب و... در کنار اقلامی مانند انواع اسباب بازی، کیف، کلاه، یادگاری و غیره، امکان خرید سوغاتی های دوست داشتنی از این سفر را برایتان فراهم می نماید.

پلاژهای کیش

وجود پلاژ آقایان و پلاژ بانوان در کیش، این فرصت را به شما می دهد تا آزادانه شنا کنید و آفتاب بگیرید؛ تجربه ای که در کمتر نقطه ای از ایران برای بانوان امکان پذیر است. در این پلاژها، امکاناتی همانند دوش آب، تخت ساحلی و سایبان، غرفه های فروش لوازم شنا و لوازم بهداشتی، رختکن، غریق نجات، ماساژ، سرویس بهداشتی، بوفه خوراکی و... در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، استفاده از زمین والیبال، هندبال و فوتبال ساحلی، سرگرمیات دریایی (جت اسکی، قایق بادبانی، اسکی روی آب، غواصی و قایق پارویی)، از گذران لحظه های ناب حکایت دارند.

ماهیگیری

علاقه مندان به ماهیگیری می تواند در بیشتر نقاط جزیره کیش به این سرگرمی مجذوب نماینده بپردازند. با این حال، آن دسته از گردشگرانی که در پی ماهیگیری حرفه ای هستند، باید از کلوپ های ماهیگیری متعدد در سواحل جزیره مانند کلوپ ماهیگیری هامور دریای کیش و کلوپ ماهیگیری مارینا استفاده نمایند که وسایل مورد احتیاج را در اختیارشان قرار می دهند. در این مراکز امکان ماهیگیری در ساحل و همین طور ماهیگیری در قایق وجود دارد. از آنجا که سواحل جزیره پاکسازی شده اند و دارای امنیت کامل هستند، بدون هیچ گونه نگرانی می توانید به ماهیگیری مشغول شوید.

ساعات اولیه صبح و هنگام غروب که دمای هوا کمی خنک تر است، برترین ساعات برای ماهیگیری در کیش هستند. ضمن اینکه، در فاصله ساعت چهار تا هفت صبح، آب دریا بالا می آید و گردشگران می توانند به سادگی تعداد زیادی ماهی صید نمایند.

قایق سواری

برای قایق سواری در کیش می توانید انواع مختلف قایق های پدالی، موتوری، پارویی، قایق سرگرمیی مبله VIP و.. . را با توجه به علاقه مندی خود انتخاب کنید. قایق های پدالی برای کسانی مناسب است که ترجیح می دهند، امواج منظره را با سرعت کمتری به نظاره بنشینند.

سرگرمیات غیرآبی کیش

سرگرمیات غیرآبی کیش از طیف وسیعی از سرگرمی های مناسب بچه ها و بزرگسالان تشکیل شده است. اگر گذرتان به کیش افتاد و خواستید آدرنالین خون تان را بالا ببرید، بانجی جامپینگ، پرش آزاد، جایروکوپتر و قلعه وحشت کیش را از دست ندهید.

بازدید از پارک دلفین، اتاق فرار کیش (میستری لند)، شهربازی هایلند، شهربازی فان کلاب، تم پارک سنتر، بعلاوه استفاده از ماساژ، اسپا و حمام ترکی و اتوبوس هاپ آن، هاپ آف و گشت در جزیره از دیگر سرگرمی هایی هستند که امکان تجربه آن ها در سفر به کیش وجود دارد.

بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ یکی از سرگرمیات هیجانی کیش است که با دو سکوی 40 و 60 متری انجام می گردد؛ اما فقط کسانی می توانند سکوی مرتفع تر را امتحان نمایند که تجربه استفاده از سکوی 40 متری را داشته باشند. در این سرگرمی از طریق یک طناب فنردار از روی سکو به سمت زمین سقوط آزاد می کنید که به علت رعایت اصول ایمنی، از هر نظر سرگرمی ایمنی است. کلوپ جاذبه، تنها مرکز بانجی جامپینگ کیش است.

پرش آزاد روی تشک را نیز می توانید در این کلوپ تجربه کنید که از ارتفاع سه تا 12 متری انجام می گردد و وزن مجاز برای استفاده از آن 20 تا 120 کیلوگرم است. به ازای یک بار پرش یا دو بار پرش روی تشک باید هزینه متفاوتی بپردازید.

جایروکوپتر

جایروکوپتر کیش در بین سرگرمیات غیرآبی، یکی از برترین گزینه ها برای تجربه پروازی ایمن و مفرح بر فراز جاهای دیدنی کیش و خلیج فارس است. جایروکوپتر یا هلیکوپتر سرگرمیی تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما است که فقط برای دو نفر ظرفیت دارد و شامل خلبان و مسافر می گردد. مدت زمان استفاده از آن نیز حدودا 12 دقیقه است.

قلعه وحشت

در کنار سرگرمیاتی که به آب و دریا منتهی می شوند، از سرگرمی های دیگری همانند قلعه وحشت کیش غافل نشوید و ترس و هیجان آن را از دست ندهید. قلعه وحشت دارای راستا 100 متری کاملا تاریکی است که یک راهنما شما را با چراغ قوه همراهی می نماید. جالب اینکه در اینجا عکس هایی به طور نامحسوس از شما گرفته می گردد که در خاتمه می توانید به انتخاب خودتان، آن ها را خریداری کنید. قلعه وحشت در سه سانس برگزار می گردد که برای افراد زیر 14 سال، سانس میانه و سانس فول اکشن برای افراد شجاع در نظر گرفته شده است.

پارک دلفین

پارک دلفین با فضای طبیعی و کم نظیر خود، پستانداران دریایی مانند پنگوئن، گراز دریایی، شیر دریایی، دلفین، گربه دریایی، شیر دریایی و… را در خود جای داده است. از جاذبه های این محل، حیوانات و دلفین های تربیت شده از طریق مربیان مجرب ایرانی هستند که با هنرنمایی و حرکات موزون خود، هر بیننده ای را شگفت زده می نمایند.

هنگام بازدید از پارک دلفین کیش، به باغ پرندگان نیز سر بزنید و از تماشای پرندگانی چون پلیکان خاکستری و سفید، پنگوئن پا سیاه، درنای تاج دار، قرقاول طلایی و… لذت ببرید.

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند مجهز به وسایل به روز شهربازی های سرپوشیده جهان است که امکان سرگرمی را به بچه ها، نوجوان و جوانان می دهد. از بخش های مجذوب نماینده این شهربازی می توان به سینما هفت بعدی، فوتبال حبابی، واتر بال گروهی، بازی های رایانه ای، بازی های الکترونیکی و مکانیکی، بازی های مناسب بچه ها، مینی گلف و بولینگ اشاره نمود که حسابی پرطرفدار هستند.

شهربازی فان کلاب

شهربازی فان کلاب واقع در بازار کوروش برند سنتر، امکان سرگرمی گروه های مختلف سنی را با بیش از 65 بازی متنوع ایجاد نموده است. در این محل می توانید از شبیه ساز جت اسکی و موتور فضایی، قطار شادی بچه ها، واقعیت مجازی، موتور مسابقه ای، ماشین های کوبنده، زمین بازی، بولینگ و... نهایت استفاده را ببرید.

تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر کیش با مساحت حدود 3,200 متر از سال 1400 فعالیت خود را شروع نموده است و شامل دو پارک ژوراسیک و پارک جادویی (مجیک) می گردد. در تم پارک مجیک با مجموعه ای از حیوانات متحرک ماقبل تاریخ روبرو می شوید که برای هر کودک و نوجوانی مجذوب نمایندهیت دارد.

این پارک از بخش های مختلفی تشکیل شده است؛ نظیر بخش نقاشی های سه بعدی، بخش آینه ها، اتاق سلفی، اتاق های وارونه، اتاق پرسپکتیو، اتاق خواب دیواری و قسمت black light که ارزش بازدید را دارند. علاقه مندان می توانند از ترانسفر رفت وبرگشت رایگان استفاده نمایند.

ماساژ، اسپا و حمام ترکی

با ماساژ، حمام ترکی و مراکشی می توانید خستگی و گرفتگی عضلات را برطرف کنید و آرامش را به بدن خود هدیه دهید. مراکز ماساژ در برخی هتل های کیش مانند ویدا، کورش، پارمیدا، مرکز ماساژ لیان رز و کلوپ بانوان شایگان فعال هستند. در این مراکز می توانید از انواع ماساژها همانند ماساژ سوئدی رویال، ماساژ سنگ داغ، ماساژ ریلکسی، ماساژ بک سوئدی، ماساژ فوت (کف پا)، ماساژ و پاکسازی صورت، ماساژ اسپرت ورزشی و ماساژ لاغری بهره ببرید.

اتاق فرار کیش

اتاق فرار کیش، جهانیی از سرگرمی و معما و ماجراجویی را برای یک ساعت پیش روی شما می گذارد. این بازی مناسب گروه های سه تا 6 نفره است و پس از اینکه در اتاق دربسته ای با درهای قفل قرار گرفتید، باید با حل معماهای بازی، راه فرار از اتاق را پیدا کنید.

اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف

اتوبوس هاپ آن، هاپ آف، یک اتوبوس دو طبقه روباز است که به شما امکان می دهد تا گشتی در جزیره بزنید و به بازدید جاذبه های گردشگری بپردازید. فعالیت اتوبوس ها به این صورت است که با خرید بلیط می توانید در مدت اعتبار آن، هر تعداد دفعه ای که خواستید، سوار اتوبوس شوید و از آن بهره ببرید. ساعت کار این اتوبوس ها از ساعت 9 صبح تا 10 شب است.

ایستگاه های اتوبوس هاپ آن، هاپ آف در بخش های مختلف شهر از جمله اسکله سرگرمیی، بازار دامون، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی حریره، اسکله میرمهنا، کشتی یونانی، ساحل مارینا، ساحل مرجان و... قرار گرفته اند و در نتیجه به راحتی می توانید جاذبه های متعددی را ببینید.

دوچرخه سواری

راستا دوچرخه سواری کیش به طول 75 کیلومتر است که جزو طولانی ترین و البته برترین راستاهای دوچرخه سواری کشور محسوب می گردد. این پیست تقریبا یک دور کامل دور جزیره می زند و دوچرخه سواری در آن حدود دو تا سه ساعت طول می کشد. راستا دوچرخه سواری کیش از پارک ها، پلاژ های ساحلی، جاهای دیدنی کیش و... می گذرد و برای اینکه بیشترین لذت را ببرید، حتما هنگام غروب خورشید و تاریکی هوا، این سرگرمی را تجربه کنید.

ایستگاه های متعددی در بخش های مختلف راستا وجود دارد که برای اجاره دوچرخه در نظر گرفته شده است، نظیر ایستگاه بازار مرجان کیش و اسکله سرگرمیی که به راحتی می توانید با پرداخت هزینه ای نه چندان زیاد، گشت متفاوتی در جزیره بزنید.

بولینگ مریم کیش

در بولینگ مریم علاوه بر بولینگ می توانید از بیلیارد، گیم نت، شهربازی و رستوران بهره ببرید و اوقات خوشی را برای خود بسازید. سالن بدن سازی آقایان و بانوان نیز در این مجموعه به چشم می خورد.

سرگرمیات سافاری

سرگرمیات سافاری کیش فقط به لندکروزسواری روی تپه های شنی خلاصه نمی گردد و انتخاب های دیگری همانند موتور چهارچرخ ATV، موتور باگی، موتور دریفت، کارتینگ، بانجی شوتینگ، شترسواری، ترامپولین، فوتبال حبابی، زورب بال، پینت بال، استوانه جادویی، عینک واقعیت مجازی و... نیز برایتان مهیا است.

این سرگرمیات را می توانید در مجموعه پارس سافاری کیش تجربه کنید که در قالب پکیج های مختلفی ارائه می گردد. به عنوان مثال، با تهیه پکیج طلایی سافاری کیش امکان استفاده از تور سافاری، موتور سواری، شترسواری و کارتینگ را خواهید داشت. پکیج آدرنالین سافاری (تور سافاری، موتورسواری، بانجی شوتینگ، هرم وحشت)، پکیج نوجوان سافاری (مینی گلف، موتور 90 سی سی، زورب بال، ترامپولین، بانجی ترامپولین) و پکیج ماه عسل سافاری (تور سافاری، تور ماشین باگی، زورب بال و ماشین کوبنده) و... از دیگر پکیج های این مجموعه هستند.

تور سافاری کیش: گردش با تویاتا لندکروز در راستاهای ویژه و صعب العبور از تجربه هایی است که بسیاری از گردشگران جزیره در پی آن هستند. در تور سافاری می توانید راستای هفت کیلومتری را در صحراهای جزیره بگردید و لذت ببرید. ظرفیت هر خودرو 6 نفر است و افراد بالای پنج سال باید بلیط تهیه نمایند.

موتور چهار چرخ سافاری: موتور چهار چرخ سافاری، موتور 100 سی سی اتوماتیک مناسب برای افراد مبتدی است و افراد 15 سال به بالا می توانند از آن استفاده نمایند. این سرگرمی برای آقایان و بانوان قابل استفاده است که شامل راستای حدودا 700 متری می گردد. موتور چهارچرخ ATV 90cc، موتور چهارچرخ ATV 250cc و موتور دریفت نیز در این مجموعه ارائه می گردد که ظرفیت هر موتور یک نفر است.

کارتینگ: این خودروهای یک نفره، پیست مخصوص به خود به طول حدود 750 متر را دارند که مدل کوچکی از پیست های مسابقات اتومبیل رانی است. برای استفاده از این سرگرمی احتیاجی به داشتن گواهینامه رانندگی نیست.

بانجی شوتینگ: برای انجام این سرگرمی با دو کش بانجی، به دو دکل 15 متری وصل خواهید شد. سپس این دو کش در زاویه افقی کشیده و رها می گردد. به این ترتیب، از سمت زمین به آسمان پرتاب می شوید.

ترامپولین: از شاخه های ژیمناستیک است که با پرش در جا شناخته می گردد. افراد از سه سال به بالا می توانند از این سرگرمی استفاده نمایند؛ ضمن اینکه حدبیشتر وزن مجاز باید 110 کیلوگرم باشد.

شترسواری: شترسواری، سرگرمی جالب و هیجان انگیز دیگری است که به صورت یک یا دو نفره در راستای معین انجام می گردد و با ثبت خاطرات دل انگیز، تجربه خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

زورب بال: یکی دیگر از سرگرمیات نو مجموعه پارس سافاری کیش است که وارد توپ بسیار بزرگ و دو جداره ای می شوید و راستای 150 متری با شیب ملایم را طی می کنید. حرکت داخل این توپ بزرگ روی سطح شیب دار، برای بسیاری از افراد لذت بخش است.

هرم مومیایی (دالان وحشت): برای استفاده از هرم مومیایی که مانند اهرام ثلاثه مصر است، باید راستا یک تونل پرپیچ وخم حدودا 100 متری را طی کنید که شامل موارد ترسناک و مهیج می گردد.

کشتی های سرگرمیی کیش

از کشتی های سرگرمیی کیش می توان به کشتی اوستا، کشتی دنا، کشتی تارا، کشتی آرتمیس، کشتی نوید، کشتی آکواریوم و کشتی تاپ تورز کاتاماران اشاره نمود. در گشت دریایی با کشتی می توانید تجربه حضور در آب های اطراف جزیره را در سانس های دو ساعته داشته باشید.

کشتی سرگرمیی اوستا: کشتی سه طبقه اوستا دارای عرشه وسیع و مجهز به کافه تریا، غرفه عکاسی و نقش حنا است. در این کشتی می توانید از برنامه های گروه موسیقی، جنگ شادی، استندآپ کمدی، شعبده بازی، قرعه کشی و اهدای جوایز بهره ببرید.

کشتی سرگرمیی دنا: این کشتی نیز با موسیقی زنده، هنرمندان محبوب، جنگ شبانه، اهدای جوایز و برنامه های مفرح پذیرای مهمانان است. طبقه سوم کشتی نیز به صورت VIP در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

کشتی آکواریوم: با کشتی آکواریوم می توانید ماهی های رنگارنگ، مرجان ها و گیاهان متنوع دریای خیلج فارس را از نزدیک به نظاره بنشینید. این کشتی در طول گشت دریایی یک ساعته خود، برنامه های سرگرم نماینده و موسیقی زنده را نیز برای گردشگران در نظر گرفته است.

جنگ های شبانه کیش

جنگ های شبانه یکی دیگر از گزینه های عالی برای گذران ساعت های پایانی شب هستند. این جنگ ها با برنامه های شاد و مفرحی مثل استندآپ، موزیک، تقلید صدا، اجرای آکروبات و حرکات نمایشی و...، اوقاتی سرشار از خنده را به شما هدیه می دهند.

برخی از این برنامه ها عبارت اند از جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ، جنگ شبانه پازل شو، جنگ شبانه دینامیت شو، جنگ شبانه ایرانیا، جنگ شبانه بابک شو، جنگ شبانه پرشین شو و جنگ شبانه سی شو.

سرگرمیات کیش در کرونا

پس از شیوع کرونا و اجرای محدودیت ها در کیش، در حال حاضر کلیه برنامه های سرگرمی و سرگرمیی این جزیره با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی از سر گرفته شده اند. در واقع، گردشگران با رعایت اصول بهداشتی می توانند از این سرگرمیات نهایت لذت را ببرند؛ به خصوص که بسیاری از سرگرمیات جزیره نظیر برنامه های دریایی، در فضای باز انجام می شوند.

قیمت سرگرمیات کیش 1400

سرگرمیاتمدت زمان استفادهتعداد قیمت به تومان
پاراسل 6 دقیقهیک نفر305,000
شاتل15 دقیقهیک نفر109,000
بنانا15 دقیقهیک نفر98,000
غواصی20 دقیقهیک نفر327,000
اسکوتر زیردریایی20 دقیقهیک نفر436,000
پدل بورد60 دقیقهیک نفر180,000
فلای بورد20 دقیقهیک نفر436,000
اسکی روی آب با قایق20 دقیقهیک نفر261,000
اسکی روی آب با کابل60 دقیقهیک نفر261,000
جت اسکی30 دقیقهیک نفر350,000
قایق بادبانی20 دقیقه145,000
قایق تندرو تک موتوره20 دقیقهیک تا 6 نفر250,000
قایق تندور دو موتوره20 دقیقهیک تا 10 نفر350,000
60 دقیقهیک تا 6 نفر750,000
60 دقیقهیک تا 10 نفر1,000,000
650,000
1,000,000
از 120,000
60 دقیقهیک نفر142,000
یک نفر340,000
حدود 15 دقیقهیک نفر190,000
یک نفر163,000
یک نفر85,000
یک نفر75,000
یک نفر130,000
یک نفر85,000
یک نفر50,000
یک نفر50,000
یک نفر50,000
یک نفر40,000
60 دقیقه از 2,200,000

گشت دریایی با قایق سرگرمیی لوکس

60 دقیقهاز 1,100,000
دو ساعتیک نفراز 230,000
از 120,000
120,000
یک نفر75,000
جایروکوپتر12 دقیقهیک نفر480,000
یک نفر380,000
یک نفراز 530,000
یک نفر170,000
یک نفر120,000
60 دقیقهیک نفر89,000
یک نفر50,000
یک نفر100,000

اگر تا به امروز به جزیره کیش رفته و سرگرمیات آن را امتحان نموده اید، در پایین این مقاله از وبلاگ آژانس الکترونیکی می توانید از نظر و تجربه خود برای ما بگویید.

پرسش های متداول

محبوب ترین سرگرمیات کیش کدامند؟

از پرطرفدارترین سرگرمیات کیش می توان به غواصی، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، بنانا، شاتل، اسکی روی آب، پاراسل، جت اسکی و... اشاره نمود.

آیا امکان غواصی برای بانوان در کیش وجود دارد؟

آقایان و بانوان با شرایط مشابه می توانند از این سرگرمی استفاده نمایند؛ فقط غواصی بانوان با قایق مجزا و مربی خانم انجام می گردد.

منبع: کجارو / hellokish.com / takhfif-kishgardi.com / kish-takhfif.com / kishtafrihat.ir / oceanwaterpark.com / khansafar.com / tourgardan.com / لحظه آخر

به "تفریحات کیش که حتما باید امتحان کنید ، معرفی کامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات کیش که حتما باید امتحان کنید ، معرفی کامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید