ترفندهایی برای بستن چمدان را آموزش ببینیم !

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، اولین قدم برای داشتن یه سفر خوب، مطمئنا درست بستن چمدون هست، اما اینکار همون قدر که ساده به نظر میاد پیچیده اس! اینکه چمدون رو خیلی سنگین نکنی و در عین حال هم، وقتی به مقصد رسیدی چیزی رو جا نذاشته باشی! خب با این تفاسیر هم میدونیم چرا موقع بستن چمدون، تمام اتاق پر میشه از وسایلی که باید با خودمون ببریم اما جا نمیشن یا وقتی به مقصد رسیدیم وسط اون همه لباس پیدا نمیشن! بنابراین بستن چمدون یکی از مراحل مهم سفر هست. به همین علت هم، در ادامه با گفتن چند تا راه چاره، کل این ماجرا پیچیده رو، براتون به فرایندی ساده و لذت بخش تبدیل میکنیم، پس با خبرنگاران همراه باشید و ترفندهایی برای بستن چمدان را آموزش ببینید ...

ترفندهایی برای بستن چمدان را آموزش ببینیم !

ترفندهایی برای بستن چمدان : برنامه سفرتون رو مشخص کنید

اول از همه یه چمدون خوب انتخاب کنین، مخصوصا اگر با هواپیما سفر میکنین، یادتون باشه که چمدون و یا ساک های منعطف مناسب تر هستن. نکته بعد هم اینه که بدونین سفرتون چند روزه اس و به سمت منطقه ای گرمسیر هست یا سردسیر؟ در واقع این مهم ترین قسمت ماجراست. تو هتل اقامت می کنین یا خونه اقوام؟ طبیعت گردی می کنین یا برای جلسه کاری یا مراسمی خاص به شهر مورد نظرتون میرین؟ جواب این سوال ها درواقع باعث میشه تا خیلی از لباس ها تو کشو برگردن و یا حتی یه لباس رسمی به چمدونتون اضافه بشه. پس قدم اول رو درست بردارین، اگر سه روزه سفر میرین در بهترین حالت سه تا پنج دست لباس بیرون براتون کافیه. پس دونستن برنامه سفر و اینکه کجاها میرین می تونه نوع لباس ها و تعدادشون رو مشخص کنه. بعد از اینکه لباس ها و وسایل مورد نیازتون رو انتخاب کردین، مهم ترین نکته این هست که اونها رو طوری بچینید که کمترین فضا رو بگیرن، به همین علت هم چند ترفند ساده رو در ادامه براتون میگیم.

ترفندهایی برای بستن چمدان : ترتیب و نحوه قرار دادن لباس ها

یه شلوار رو کف چمدون قرار بدین، به طوری که دو طرف اون از چمدان بیرون باشه. حالا شلوارهای تا شده باقی مونده و بعد هم لباس های لوله شده رو روی اون قرار بدین! بله درست متوجه شدین، لوله شده! با این کار هم چروک نمیشن و هم فضای کمتری اشغال میکنن. سعی کنین تا تی شرت ها یک سمت باشن، لباس راحتی یک سمت و پیراهن ها طرفی دیگه، بعد هم دوطرف شلواری که از چمدون بیرون مونده رو روی لباس ها بکشید.البته قبلش هم می تونین وسایل شکستی که دارین، مثل دوربین و یا لپتاپ رو لا به لای لباس ها قرار بدین.

ترفندهایی برای بستن چمدان : بیشترین وسیله ها در کمترین فضا

مراقب لباس های رسمی و مهمونی باشین و اونها رو توی کاور قرار بدین. اگر کت همراهتون دارین، سعی کنین تا اون رو روی لباس های دیگه و در آخرین مرحله داخل جمدان قرار بدین. مراقب کفش ها هم باشین، چون کف اونها آلوده اس، بنابراین یه پلاستیک دور اونها بکشید. درضمن واقعا حیفه که فضای خالی داخل کفش ها بی استفاده بمونه و بعد برای چند تا جوراب و ... مجبور بشین یه ساک دستی کوچیک همراهتون بیارین! پس جوراب و لباس زیر رو هم بعد از گذاشتن در پلاستیکی تمیز، داخل اون ها قرار بدین.

ترفندهایی برای بستن چمدان : مخصوص خانم ها

حالا اگر خانم باشین ماجرا یه کم سخت تر هم میشه، چون کلی لوازم آرایشی بهداشتی، زیورآلات و .. هست که حتما باید همراهتون باشه. پس بهترین کار این هست که برای گوشواره های ریز از جای قرص های روزانه پلاستیکی و یا جعبه های مخصوص استفاده کنین. لوازم آرایش رو تو یه کیف قرار بدین و اگر همراهتون رژگونه، سایه و ... دارین، برای اینکه با ضربه خورد نشه، یه تکه پنبه روی سطحشون قرار بدین. روی درب شامپو، لوسیون و ... هم قبل از بستن، یه لایه نایلون قرار بدین برای محکم کاری، تا یه وقت تمام چمدون پر از کرم مرطوب کننده نشه! درضمن لازم نیست که نگران شیشه عطرتو ن باشید، اگر جعبه اون رو گم کردین، کافیه تا داخل یه جوراب ضخیم قرارش بدین.

4) وسایل دقیقه نودی

البته در صورتی که تمام موارد بالا رو هم رعایت کنین، دست آخر یه سری از لوازم باقی می مونن، مثل کیف مدارک، برس، کراوات و ... که قسمت های جانبی چمدون و زیب های جلویی، جای خوبی براشون هستن. برای اینکه شارژ، یو اس بی و وسایلی این چنینی که کوچیک هستن هم گم نشن، بهتره تا اونها رو توی یه جا عینکی قرار بدین. حتی ممکنه در نهایت تعدادی از لباس ها جا بمونه، اما باز هم جای نگرانی نیست، می تونین لباس ها رو تا کنین و تو زاویه های اطراف چمدون قرار شون بدین.

منبع: همگردی

به "ترفندهایی برای بستن چمدان را آموزش ببینیم !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندهایی برای بستن چمدان را آموزش ببینیم !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید