خانم بازیگر همواره چادری مدل با آرایش غلیظ ، نیلوفر شهیدی کیست؟!

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، خبرنگاران:نیلوفر شهیدی بازیگر شناخته شده ایرانی است که اینبار او در لباس و آرایشی مجذوب کننده و متفاوت به عنوان مدل مشاهده می کنید.

خانم بازیگر همواره چادری مدل با آرایش غلیظ ، نیلوفر شهیدی کیست؟!

نیلوفر شهیدی بازیگر شناخته شده ایرانی است. نیلوفر شهیدی شاید چندان او را با نام نشناسید اما چهره اش همه را به یاد سریال پربیننده به کجا چنین شتابان می اندازد که نیلوفر شهیدی در نقش دختری چادری و معتقد را بازی می کرد.نیلوفر شهیدی از هنرمندان کم کار است که چه در تلویزیون و چه در فضای مجازی آنقدر ها دنبال نماینده ندارد و این به علت کم حاشیه بودن نیلوفر شهیدی می باشد.

اما نکته جالبی که وجود دارد او درست برعکس نقش هایی که بازی می نماید در واقعیت بسیار قرتی است و اگر سری به پیج اینستاگرامی او بزنید متوجه این موضوع خواهید شد. به تازگی تصاویری از نیلوفر شهیدی منتشر شده که به عنوان مدل فعالیت دارد و الحق هم با میکاپ و این لباس بسیار زیبا شده است.

ظاهرا فضای مجازی راه عایدی خوبی برای هنرمندان چه آن هایی که در سینما پر کارند و چه آن هایی که کم کارند شده است.

به خصوص خانم های بازیگر که می توانند از زیبایی و چهره شان برای مدل های مختلف استفاده نمایند و یا تبلیغات گسترده ای همچون بهاره رهنما و صبا راد انجام دهند. البته این کار از حد و حدودش که بگذرد آن نفر را تبدیل به شخصیتی منفور می نماید و دیگر کاربران به عنوان هنرمندی دوست داشتنی او را نمیشناسند.

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا

به "خانم بازیگر همواره چادری مدل با آرایش غلیظ ، نیلوفر شهیدی کیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانم بازیگر همواره چادری مدل با آرایش غلیظ ، نیلوفر شهیدی کیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید