رکورد تزریق واکسن در مهاباد ارتقا یافت

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: کادر درمانی این شهرستان پیروز به تزریق 3 هزار دز واکسن در یک روز کاری شدند.

رکورد تزریق واکسن در مهاباد ارتقا یافت

وبلاگ آژانس الکترونیکی مهاباد- قاسم امینی گفت: در روز گذشته 2 هزار و 962 دز واکسن در این شهرستان تزریق شده که 2 هزار و 182 دز مربوط به نوبت سوم، 495 دز مربوط به نوبت دوم و 285 دز مربوط به نوبت اول بوده است.

وی گفت: جهش های ویروس کرونا و ظهور سویه های نو این ویروس، کارایی واکسن تزریق شده بعد از چند ماه را کاهش می دهد، لذا بر اساس آخرین مطالعات، تزریق دز سوم یا یادآور بسیار لازم است.

امینی گفت: با توجه به تغییر شرایط کرونایی شهرستان ها، تزریق دز سوم واکسن کرونا بیش از پیش لازم است، لذا شهروندان باید نسبت به دریافت واکسن حساسیت ویژه ای داشته باشند.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: تمامی مطالعات بهداشتی در دنیا، تزریق واکسن را برترین راه ایمنی جمعی و کاهش مقدار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا اعلام نموده اند.

وی می گوید: هرگونه سهل انگاری در دریافت واکسن کرونا ضمن اینکه سلامت خود فرد را تهدید می نماید، تهدیدی جدی برای اعضای خانواده، خصوصا والدین و افراد دارای بیماری زمینه ای خواهد بود.

س خ

وبلاگ آژانس الکترونیکی مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رکورد تزریق واکسن در مهاباد ارتقا یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد تزریق واکسن در مهاباد ارتقا یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید