نامجومطلق: ابتدا به فکر صعود از گروه و در ادامه موفقیت در مراحل حذفی هستیم

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در کل ما با تمام توان وارد این رقابت ها شده ایم و ابتدا به فکر صعود از گروه و در ادامه موفقیت در مراحل حذفی هستیم.

نامجومطلق: ابتدا به فکر صعود از گروه و در ادامه موفقیت در مراحل حذفی هستیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آژانس الکترونیکی، مجید نامجومطلق سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با الوحده گفت: قبل از هرچیز آرزو می کنم بیماری کرونا در دنیا از بین برود تا مردم دنیا در شرایطی عادی به زندگی خود ادامه دهند.

وی در مورد شرایط تیمش توضیح داد: با وجود مسائل ایجاد شده به دلیل انتشار ویروس کرونا، بعضی کشورها از جمله ایران لیگ های خود را با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار کردند. تیم ما در شرایط خیلی خوبی واقع شده است. ما از تیم های پرافتخار آسیا هستیم و در چهار فینال این رقابت ها حضور داشته ایم. ما با وقفه ای که این بیماری ایجاد کرد، دوباره در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نموده ایم. امروز می بینیم که همه تیم ها به صورت مجتمع در قطر حاضر هستیم تا با هم بازی کنیم و به نظرم این میزبانی جای تقدیر و تشکر دارد.

سرمربی استقلال در مورد تاثیر شکست تیمش در فینال جام حذفی مقابل تراکتور بر روی این تیم، مطرح نمود: من فکر می کنم تیم ما به خاطر مسائلی که بود، در نیمه اول خوب بازی نکرد اما در نیمه دوم یکی از بهترین نمایش های استقلال در فصل جاری را شاهد بودیم. قطعاً این انگیزه در ما وجود دارد که در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم با موفقیت بازی ها را پشت سر بگذاریم ولی متاسفانه معلوم نیست، اصلا ما فردا بازی داریم یا نداریم. AFC باید تکلیف این موضوع را معین کند. شرایط تمرین قبل از بازی با تمرینات دیگر متفاوت است. در کل ما با تمام توان وارد این رقابت ها شده ایم و ابتدا به فکر صعود از گروه و در ادامه موفقیت در مراحل حذفی هستیم.

نامجو مطلق درباره اینکه آیا تیمش می تواند در آسیا به موفقیت برسد، گفت: تیم های ایرانی همواره به دلیل داشتن پتانسیل بالا از لحاظ بازیکن، مدعی هستند. این را هم باید در نظر بگیریم که فوتبال به صورت حرفه ای و با سرمایه گذاری بالا برگزار می گردد. این موضوع رقابت را سخت تر می نماید ولی استقلال همواره تیمی قدرتمند و مدعی در آسیا به شمار می رود. امیدوارم دوباره تیمی مثل استقلال از ایران بتواند در آسیا قهرمان گردد چون پتانسیل تیم های ایرانی بسیار بالاست. شاید ما نتوانیم مثل بعضی کشورهای حوزه خلیج فارس و شرق آسیا سرمایه گذاری کنیم ولی اتکایمان به جوانان و استعداد جوانان مان است که همواره راه گشای فوتبال ما بوده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نامجومطلق: ابتدا به فکر صعود از گروه و در ادامه موفقیت در مراحل حذفی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: ابتدا به فکر صعود از گروه و در ادامه موفقیت در مراحل حذفی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید