سرگروه تیم ملی طلای دوم را کسب کرد، شاگردان هروی قهرمان شدند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، دومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال 2021 که روز آدینه با حضور 740 کاراته که از 87 کشور به میزبانی پرتغال در لیسبون شروع شده بود، با قهرمانی ایران در کومیته مردان به خاتمه رسید. شاگردان هروی در این رقابتها با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از همه رقبا بهترین عملکرد را به نمایش گذاشتند.

سرگروه تیم ملی طلای دوم را کسب کرد، شاگردان هروی قهرمان شدند

ذبیح الله پورشیب یک مدال طلا، بهمن عسگری یک مدال نقره و و سجاد گنج زاده هم یک مدال برنز برای تیم کشورمان کسب کردند. حمیده عباسعلی هم در بخش بانوان یک مدال برنز کسب کرد.

آخرین نماینده ایران در این دوره از مسابقات ذبیح الله پورشیب بود که در مبارزه پایانی وزن 84- کیلوگرم برای کسب مدال طلا باید به ملاقات روتاریو آراگا رقیب قدیمی خود از ژاپن می رفت که با غیبت این ژاپنی، سرگروه تیم ملی کشورمان به نشلن طلا یافت. وی روز گذشته بعد از یک دور استراحت، ولاد اورگا از رومانی، آندره تروشانکو و والری چوبتار هر دو از اوکراین و فاروق عبدالسلام از فرانسه را شکست داد و راهی مبارزه نهایی شد. این دومین طلای پورشیب در سال 2021 بود.

در مسابقات امروز سارا بهمنیار و رزیتا علیپور با شکست برابر رقبای خود از دست یابی به مدال بازماندند. ضمن اینکه امیر مهدیزاده، امیررضا میرزایی و طراوت خاکسار از دور رقابتها حذف شده بودند.

در مسابقات امروز حمیده عباسعلی پیروز به کسب مدال برنز شد. سارا بهمنیار و رزیتا علیپور با شکست برابر رقبای خود از دست یابی به مدال بازماندند. ضمن اینکه امیر مهدیزاده، امیررضا میرزایی و طراوت خاکسار از دور رقابتها حذف شده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرگروه تیم ملی طلای دوم را کسب کرد، شاگردان هروی قهرمان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگروه تیم ملی طلای دوم را کسب کرد، شاگردان هروی قهرمان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید