فروش فوری این خودروی نو چینی آغاز شد ، قیمت و شرایط فروش

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، برنامه فروش محدود خودرو راین R3 محصول شرکت خودروسازان راین از امروز 1 آبان ماه 1401 ساعت 8 صبح به صورت اینترنتی آغاز شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

فروش فوری این خودروی نو چینی آغاز شد ، قیمت و شرایط فروش

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، شرکت خودروسازان راین پیش از این محصولات مختلفی مانند هیوندای، گریت وال و FAW را به کشور عرضه نموده است. پس از مدت ها این شرکت فعالیت خود را از سر گرفته و با یک محصول نو با نام راین R3 به بازار خودرو کشور بازگشته است. محصول نو این شرکت در کلاس خودروهای هاچ بک شهری قرار گرفته است که با گیربکس اتوماتیک و امکانات مناسب عرضه می شود.

بر اساس اعلام شرکت خودروسازان راین فروش محصول نو راین R3 با قیمت قطعی 449 میلیون تومان از امروز ساعت 8 صبح از طریق سایت فروش اینترنتی آغاز شد. این شرایط فروش تنها مختص متقاضیان در استان های تهران، البرز و یزد است.

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، راین R3 به عنوان یکی از محصولات نو بازار ایران محسوب می شود که برای بسیاری از مشتریان ایرانی ناشناخته است. این خودرو تا سال 2016 تحت برند چانگان به فروش می رسید، اما این خودروساز در سال 2016 امتیاز CX20 را به برند چینی Lark واگذار کرد تا این خودرو با نام لارک Q1 به بازار عرضه شود. به همین دلیل شرکت خودروسازی راین نیز تصمیم گرفت تا لارک Q1 را با نام ایرانیزه شده راین R3 مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند.

این خودرو، طبق معیار طراحی سال 2010 یک خودرو نسبتا مجذوب کننده محسوب می شد و در آن زمان کارشناسان به دلیل سپر عضلانی جلو، چراغ های بزرگ، طرح اسپرت و خطوط شکسته سپر عقب به همراه آینه های جانبی روی در به آن نمره قبولی را داده بودند، اما این خودرو با معیارهای طراحی سال 2022 سازگار نبوده و به همین دلیل ظاهر آن معمولی و قدیمی به نظر می رسد.

  • تصاویر | آیا ایرانی ها حاضرند این خودروی بدترکیب چینی را بخرند؟

جدول شرایط فروش فوری خودروی راین R3

  • خودروسازان به فروش قسطی روی آوردند | قیمت خودرو در بازار می شکند؟
  • کاهش قیمت 2 خودروی پرطرفدار | نوترین قیمت تیبا، پراید، دنا، انواع پ ژو و شاهین

منبع: همشهری آنلاین

به "فروش فوری این خودروی نو چینی آغاز شد ، قیمت و شرایط فروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش فوری این خودروی نو چینی آغاز شد ، قیمت و شرایط فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید