4 روش هوشمندانه برای قایم کردن وسایل با ارزش در سفر

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، مخفی کردن وسایل با ارزش در سفر

وقتی که به یک سفر می روید هیچ چیزی مثل گم شدن کیف پول یا پاسپورتتان نمی تواند سفرتان را خراب و به یک کابوس تمام عیار تبدیل کند. اگر قصد سفر دارید و وسایل با ارزشی دارید که باید مدام همراهتان داشته باشد، می توانید از این روش های هوشمندانه برای مخفی کردن آن ها استفاده کنید. روش مخفی کردن وسایل با ارزش در سفر را در این نوشتار خبرنگاران بخوانید:

4 روش هوشمندانه برای قایم کردن وسایل با ارزش در سفر

کمربندتان را تغییر شکل بدهید

حتما تا حالا کیف های کمری را که افراد محتلف از آن استفاده می کنند دیده اید، یکی از بدترین نوع کیف هایی که یک گردشگر در طول سفر می تواند داشته باشد چون جلب توجه زیادی می کند. به جای این کیف ها کمربندهایی به بازار آمده است که در قسمت داخلی شان زیپ های مخفی دارند که می توانید اگر وسیله کوچک و با ارزش مثلا قطعه ای طلا و یا مثلا مقدار زیادی پول دارید، آن را در داخل کمربندتان جاسازی کنید.

وسایل ساحلی تان را دفن کنید

فرض کنید به یک منطقه ساحلی سفر کرده اید و می خواهید کمی از آفتاب و دریا لذت ببرید، وسایل با ارزشتان را در کجا می گذارید؟ حتما در یکی از صندوق های امانات، اما این صندوق ها همیشه هم بهترین گزینه برای مخفی کردن وسایل با ارزش در سفر نیستند. فکر نمی کنید صندوقی که بتوانید دفنش کنید راه بهتری باشد؟ وسیله ای به نام Beach Vault وجود دارد که می توانید خیلی راحت وسایل با ارزشتان را در آن بگذارید، با دست کمی از ماسه ها را کنار بزنید و آن را دفن کنید. به این روش حتی تیزترین دزدها هم نمی توانند وسایلتان را پیدا کنند. این وسیله 49 دلار قیمت دارد.

کانگورو (KangaROOS)

کانگورو؟ حتما فکر کرده اید که منظور ما مخفی کردن وسایلتان در کیسه های جلوی شکم کانگوروهاست! نه منظور ما از کانگورو کفش برند کانگورو آن هم از نوع اورجینالش است! این کفش ها در قسمت زیر لوگوی کانگورو یک محفظه کوچک دارند، البته این محفظه به مقدار ای جا دارد که بتوان در آن مقداری پول و حتی صورتحساب و یا برگه های مهم را گذاشت. مطمئن باشید که به فکر هیچ دزدی خطور نمی کند که پایین کفشتان را نگاه کند، مگر اینکه خیلی بد شانس باشید و بخواهد کفش هایتان را هم بدزدد! این کفش ها قیمت خیلی زیادی ندارند و علاوه بر این، به دلیل کیفیت بالایی که دارند، مدت زیادی برایتان کار خواهند کرد.

یک کیف دکوری همراهتان داشته باشید

اگر هیچ کدام از این روش های مخفی کردن وسایل با ارزش در سفر را نتوانستید امتحان کنید، باید روش فرمالیته را امتحان کنید! یعنی چی؟ یعنی باید یک کیف دکوری همراهتان داشه باشید تا از سرقت های احتمالی سارقان در امان باشید. در این کیف می توانید کارت های هدیه و اعتباری قدیمی و مقداری پول، هر چقدر کم، بگذارید تا در مواقع مورد نیاز و اضطراری سارقان آن را به جای کیف اصلی تان بردارند.

منبع: الی گشت

به "4 روش هوشمندانه برای قایم کردن وسایل با ارزش در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 روش هوشمندانه برای قایم کردن وسایل با ارزش در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید