اخبار مجلس

وزیر کار: اصلاح قانون کار از دستور کار دولت خارج نشده است

سید صولت مرتضوی وزیر کار امروز دوشنبه در حاشیه امضای تفاهمنامه با وزارت آموزش و پرورش در ارائه آموزش های مهارتی و ایجاد مدارس تابستانه گفت: لوایح اصلاح قانون کار ارائه شده و در دولت در حال آنالیز است.

25 خرداد 1402

لایحه بودجه پیشنهادی 1401 شیراز در خور شأن منطقه ها محروم نیست

مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز در نامه ای بیان کرد: لایحه بودجه پیشنهادی 1401 شیراز، سهم مناسب، در خور شأن و عادلانه ای را برای منطقه ها محروم در نظر نگرفته است.

11 اردیبهشت 1401

توقف نمادهای بورس با 20 درصو نوسان لغو شد

هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در پی سیاست های اصلاحی خود، پیرامون اصلاح قوانین و دستورالعمل های بازار سرمایه؛ برگزاری کنفرانس را جایگزین توقف های مکرر کرد.

6 بهمن 1400

ضرورت پرداخت مطالبات بازنشستگان در بودجه 1401، همسان سازی حقوق بازنشسته ها پیگیری می شود

اسکندری گفت: با افزایش قابلیت های ارائه خدمات الکترونیکی، باید مراجعه حضوری بازنشستگان تحت پوشش به مراکز تابعه و مدیریت های استانی به حداقل برسد.

19 مهر 1400

جزئیات قتل داماد و خواهر بابک خرمدین از زبان رئیس پلیس تهران

خبرنگاران : رئیس پلیس پایتخت در مورد اعتراف والدین بابک خرمدین به دو قتل دیگر شرح داد.

23 خرداد 1400

خبرنگاران انتخابات در سوریه ؛ وظایف و اختیارات

تهران- خبرنگاران- ساختار و ساز و کار انتخابات ریاست جمهوری و مجلس مردم سوریه و اختیارات این نهادها از جنبه های ویژه و خاصی نسبت به سایر کشورها برخوردار است اما بر خلاف بسیاری از کشورها سوری ها هر هفت سال یکبار برای مشخص رئیس جمهوری، پای صندوق های رای حاضر...

9 اردیبهشت 1400

تبریز، حال ندارد

شاید با شنیدن نام تبریز اولین چیزی که به ذهن تان خطور می نماید، شهری باشد با آب وهوای سرد در دل زمستان و معتدل در گرمای تابستان در شمال شرقی ایران؛ اما این شهر که مرکز آذربایجان شرقی هم هست، چیزی فراتر از این تعریف است.

5 اردیبهشت 1400

سد میرداماد برای اخذ ردیف اجرایی در لایحه بودجه 1400 قرار گرفت

خبرنگاران/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: سد میرداماد (شصت کلاته) گرگان در لایحه بودجه سال 1400 برای اخذ ردیف اجرایی قرار گرفت.

4 بهمن 1399

شرایط تهران مساعد نیست

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به تعداد قابل توجه فوتی های کرونا در تهران، گفت: اگر آخر هفته سفر به شمال کشور و یا سایر نقاط را ببینیم، احتمال بروز پیک جدید بیماری بعید نخواهد بود؛ به همین دلیل اعمال محدودیت هایی را مدنظر داریم...

19 آبان 1399

بررسی مسائل متقاضیان عضویت هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان

در جلسه ای که در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، مسائل متقاضیان عضویت هیئت علمی این دانشگاه بررسی شد.

10 آبان 1399

نقش مافیای مدارس غیر انتفاعی در تشکیل کلاس های حضوری

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بدون توجه به نظر کمیسیون اجتماعی مجلس، مدارس را امروز بازگشایی کرده است.

28 مهر 1399

امروز آخرین مهلت پیش فروش محصولات ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو پنج محصول پرطرفدار خود را در طرح پیش فروش مشارکت در فراوری شهریورماه عرضه نموده، ثبت نام در این طرح از روز چهارشنبه شروع شده و تا امروز دهم شهریورماه ادامه دارد.

26 مهر 1399

مهلت ثبت نام وام کرونا تا 15 شهریور تمدید شد

مهمترین مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، حذف شرط نداشتن چک برگشتی از شروط دریافت همه تسهیلات کرونایی برای متقاضیان و ضامنین در همه تسهیلات مربوط به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا بود.

17 مهر 1399

کنکور 99 برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، همزمان با برگزاری آزمون مقطع دکترای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در روز پنج شنبه، یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری کنکور 99 با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد. محمدرضا احمدی سنگری البته احتمال تعویق آزمون سراسری...

2 مهر 1399

روایت پزشکیان از لج بازی روحانی بر سر وزارت صمت

نماینده اصلاح طلب مجلس با انتقاد از عملکرد حسن روحانی رئیس جمهور در قبال وزارت صمت، گفت: رفتار رئیس جمهور با وزیر و وزارت صمت منطقی نبود و نیست.

13 شهریور 1399

مسکو: هرگونه ابهام در برجام باید در کمیسیون مشترک حل و فصل گردد

وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای بر برطرف اختلافات موجود در برجام به وسیله کمیسیون مشترک تاکید نمود.

12 شهریور 1399

خبرنگاران رویش بذر توسعه در خراسان جنوبی

بیرجند - خبرنگاران - همت و تلاش مسوولان می تواند بسیاری از محرومیت ها را از بین ببرد و با سومین سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به خراسان جنوبی رویش بذر توسعه در این استان به وضوح قابل مشاهده است.

22 مرداد 1399

درخواست کتبی لیبی از شورای امنیت برای مجازات حفتر و قدرت های حامی او

دولت وفاق ملی لیبی در نامه ای به شورای امنیت، مجازات سرکرده تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی و کشورهای حامی آن به دلیل حمله روز پنجشنبه به مقرهای دیپلماتیک را خواهان شد.

21 تیر 1399

کرونا جشنواره تهران-مبارک را به تعطیلی کشاند

دبیرخانه جشنواره های اداره کل هنرهای نمایشی اظهار داشت هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک در مردادماه 99 برگزار نمی گردد.

17 خرداد 1399

آنالیز جزییات بسته تدبیر مالی کرونا با 100 هزار میلیاد تومان

عصر روز یک شنبه جلسه کارگروه مدیریت آثار و پیامدهای مالی شیوع کرونا به ریاست محمد نهاوندیان، معاون مالی رئیس جمهور و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار گشت.

28 اردیبهشت 1399