آخرین تحلیل ها از انفجار بیروت، وقتی مصیبت لبنانی ها عرصه تسویه حساب مغرضانه عربستان می گردد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، عربستان سعودی در شرایطی که لبنان بیش از هر زمانی در تاریخ خود احتیاج به همدردی کشورهای برادر و همسایه دارد٬ از مصیبت این کشور برای اهداف مغرضانه خود ضد مقاومت سوءاستفاده می نماید.

آخرین تحلیل ها از انفجار بیروت، وقتی مصیبت لبنانی ها عرصه تسویه حساب مغرضانه عربستان می گردد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آژانس الکترونیکی٬ درحالی که لبنانی ها از شب گذشته غرق مصیبت و اندوه انفجار مهیب در بندر بیروت هستند٬ و نیز زمانی که لبنانی ها بیش از هرزمان دیگری در تاریخ خود احتیاج به همدردی و یاری کشورهای همسایه دارند٬ عربستان سعودی که ادعا می نماید سردمدار کشورهای اسلامی در دنیا عرب است بلافاصه بهره برداری های سیاسی خود را از غم لبنانی ها شروع نموده است.

الاخبار در این زمینه نوشت که شب گذشته و قبل از اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا رفتار قابل پیش بینی خود را درباره این حادثه و کوشش برای متهم کردن مقاومت شروع کند٬ عربستان به وسیله رسانه های داخلی و خارجی که بودجه اقتصادی خود را از ریاض دریافت می نمایند کوشش می نماید با ماهی گیری از آب گل آلود٬ در راستای اهداف مغرضانه خود حزب الله را متهم کند.

موضوع قابل توجه در این رخداد تلخ موضع گیری حیرت آور شبکه تلویزیونی العربیه وابسته به عربستان سعودی است که با انتشار اخبار کذب در مورد این حادثه اعلام نمود که انفجار انبارهای مهمات حزب الله عامل بروز این رخداد بوده است.

بدون شک انتشار اخبار جعلی از این دست که با مواضع رسمی اعلام شده از سوی دولت لبنان نیز مغایرت دارد ضمن آن که رفتاری منزجرنماینده و مصداق لاشخوری سیاسی است، هدفی به غیر از ایجاد انشقاق و شکاف در انسجام مردم لبنان را دنبال نمی نماید.

رفتار تأسف آور عربستان سعودی به عنوان یک کشور عربی مدعی رهبری در دنیا اسلام در این حادثه تلخ نشان داد که حکام این کشور حتی از فرصتی که حزن و اندوه و درد مردم لبنان برای این رژیم فراهم نموده است نیز برای تسویه حساب با جبهه سرافراز مقاومت نمی گذرند و در این جهت به سادگی اصول اولیه اخلاقی و انسانی را زیر پا می گذارند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آخرین تحلیل ها از انفجار بیروت، وقتی مصیبت لبنانی ها عرصه تسویه حساب مغرضانه عربستان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تحلیل ها از انفجار بیروت، وقتی مصیبت لبنانی ها عرصه تسویه حساب مغرضانه عربستان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید