اختلاف اجاره خانه در شرق تهران چقدر است؟

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به مسکن در کرج و شرق تهران و خودرو های صفرکیلومتر و دست دوم را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

اختلاف اجاره خانه در شرق تهران چقدر است؟

میانه قیمت مسکن در شهرق تهران

قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز حوالی محله سبلان 22 میلیون و 821 هزار تومان است. طبق آگهی های سایت دیوار این رقم برای آپارتمان های اُزگل، واقع در شمال شرق مرکز، به 62 میلیون و 87 هزار تومان می رسد. به زبان ساده خرید آپارتمان های 80 متری در این دو منطقه به ترتیب یک میلیارد و 825 میلیون تومان و چهار میلیارد و 960 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

هزینه اجاره نشینی در شرق تهران

اجاره کامل یک واحد آپارتمان 80 متری دو تا پنج سال ساخت در تهرانپارس شرقی، هشت میلیون و 560 هزار تومان است. مستاجران ساکن هروی برای همین آپارتمان دو برابر بیشتر می پردازند؛ صاحبخانه های هروی برای آپارتمان های 80 متری، ماهانه حدود 16 میلیون و 160 هزار تومان اجاره کامل دریافت می نمایند.

آشنایی با قیمت مسکن در کرج

قیمت یک متر مربع آپارتمان نوساز در منطقه فردیس، واقع در جنوب شرق کرج، 11 میلیون و 900 هزار تومان است. این عدد در فاز یک مهرشهر 33 میلیون و 800 هزار تومان برآورد شده. صاحب خانه های مهرشهر اگر قصد خرید خانه در مرکز را داشته باشند، می توانند محله ای مثل حکیمیه را زیر نظر داشته باشند.

اختلاف هزینه های اجاره نشینی در کرج چقدر است؟

اختلاف عدد و رقم های نرخ اجاره خانه در منطقه ها مختلف کرج از چهار برابر بیشتر شده. در شهرجدید هشتگرد اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری یک میلیون و 840 هزار توان است؛ اما مستاجران ساکن بلوار عظیمیه برای همین آپارتمان ماهانه هشت میلیون و 80 هزار تومان می پردازند.

خودرو های صفرکیلومتر نیم میلیارد تومانی

بودجه 400 میلیون تومانی به شما اجازه می دهد به مدل هایی مثل دنا پلاس اتوماتیک و ام وی ام X22 فکر کنید. اما اگر با موجودی 650 میلیون تومان دنبال خرید خودرو هستید، چری تیگو 5 دقیقا با همین عدد در سایت دیوار به فروش می رسد.

خورو های دست دوم و کمتر از 500 میلیون تومان

خودرو چانگان که به وسیله شرکت سایپا مونتاژ می گردد، این روز ها حول و حوش 450 تا 470 میلیون تومان ارزش دارد. اگر مدل دست دوم این محصول را بخواهید، در سایت دیوار 408 میلیون تومان قیمت خورده.

منبع: فرارو

به "اختلاف اجاره خانه در شرق تهران چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف اجاره خانه در شرق تهران چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید