خودرو

بایک BJ80 معرفی شد ، بنز G کلاس چینی!

بایک BJ80 با موتور شش سیلندر معرفی گشت. این خودرو کپی بنز G کلاس چینی است و کیفیت مناسبی دارد. مشخصات فنی این محصول چیست و آیا ارزش خرید دارد؟

12 بهمن 1402

عرضه اولین خودروی برقی در ایران، تا دو ماه دیگر، عکس

اسکای ول ET5 یکی از خودروهای برقی است که حضور آن در کشور قطعی شده و از آبان ماه، فروش آن شروع خواهد شد.طراحی محافظه کارانه و شیک، در کنار ویژگی های فنی نسبتا خوب، از ویژگی های این خودرو محسوب می گردد.

7 شهریور 1402

آنالیز بازی دیو غواص؛ خلاقیت در سادگی

وقتی بحث به آنالیز یک بازی می رسد، بیشتر توجهات به بازی های بزرگ جلب می گردد. برای مثال در سال 2023 میلادی ما شاهد بازی های بزرگی مثل ردفال (Redfall) و دیابلو 4 (Diablo 4) بودیم و بازار آن ها گرم بوده و افراد زیادی به آن ها توجه می نمایند. به همین علت بازی های کوچکتر...

8 مرداد 1402

5هزار دلار برای مینی ون کپی تویوتا!، عکس

گجت نیوز نوشت: کمپانی چینی Weiao مشکل کسانی که به تویوتا آلفارد علاقه دارند اما پول کافی برای خریدش ندارند را با معرفی بوما - Boma حل نموده؛ این خودروی الکتریکی کپی Alphard است، البته فقط در ظاهر!

22 تیر 1402

جزئیات نخستین حراج خرده فروشی، مزایده خودرو از تیرماه

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به جزئیات نخستین حراج خرده فروشی این سازمان که از دیروز آغاز شده است، گفت: مزایده خودرو های سواری در تیرماه برگزار خواهد شد.

8 خرداد 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه شنبه 19 اردیبهشت 1402

خبرنگاران- کاهش قیمت خودرو از ابتدای هفته جاری کلید خورد و امروز سه شنبه 19 اردیبهشت اغلب محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد بین پنج تا 50 میلیون نسبت دیروز مقرون به صرفه شدند. تارا اتوماتیک و تارا دنده ای با ریزش قیمت 50 میلیونی بیشترین افت قیمت را تجربه...

19 اردیبهشت 1402

پیکاپ غول پیکر چینی در خیابان های تهران!

پیکاپ راین رپچر به عنوان فورد رپتور چینی به خیابان های ایران آمد. در ادامه با مشخصات پیکاپ تازه خودروسازان راین آشنا خواهیم شد.

24 بهمن 1401

لاستیک زمستانی چیست؟ دلایل استفاده از آن در فصل زمستان

اگر در برف و یخبندان خصوصاً در جاده های بیرون از شهر رانندگی نموده باشید، حتماً متوجه شرایط متفاوت جاده و تأثیر آن روی رانندگی خود شده اید. در فصل زمستان یخ بستن سطح جاده و خیس بودن آن شرایط را برای رانندگی سخت می نماید و هر لحظه خطر بروز سانحه را افزایش...

12 بهمن 1401

قیمت نو محصولات ایران خودرو در بهمن ماه اعلام شد؛ جدول قیمت ها

شرکت ایران خودرو قیمت رسمی محصولات خود را ویژه بهمن ماه 1401 اعلام شد.

6 بهمن 1401

3 معمای عجیب مصر باستان؛ از اهرام ثلاثه تا جمجمه غیرعادی فرعون

یکی از مصنوعات به جا مانده از دوران مصر باستان که هنوز برای ما معما مانده، پرنده سقاره است. این پرنده شیئی مصنوع است که به فرم پرنده ساخته شده و در سال 1898 در مقبره سقاره پیدا شد.

22 دی 1401

10 مورد از بهترین چیزهایی که باید در کویینزتاون انجام دهید

کویینزتاون یکی از پر ماجراترین مکان های این سیاره است و با داشتن فعالیت های هیجان انگیز بسیار، بسیاری از کسانی که دوست دارند در فضای خارج از خانه فعالیت هایی را تجربه کنند را راضی نگه می دارد. کویینزتاون اغلب به عنوان مرکز ماجراجویانه نیوزیلند نامیده...

19 دی 1401

تحقق نیمی از تعهد طرح جهش فراوری در دیم زار های چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، سطح تعهد استان در طرح جهش فراوری در دیم زار ها را 30 هزار هکتار اعلام نمود.

10 آذر 1401

فروش فوری این خودروی نو چینی آغاز شد ، قیمت و شرایط فروش

برنامه فروش محدود خودرو راین R3 محصول شرکت خودروسازان راین از امروز 1 آبان ماه 1401 ساعت 8 صبح به صورت اینترنتی آغاز شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

1 آبان 1401

آمادگی پایانه مسافری دریایی بندر بوشهر برای جام جهانی ، حرکت کشتی باری، مسافری در راستا بوشهر، دوحه قطعی شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر اظهار داشت: بخش دریایی پایانه مسافری بین المللی دریایی بندر بوشهر به منظور پشتیبانی از جام جهانی 2022 فوتبال آماده شده و پایانه مسافری بین المللی دریایی این بندر هم تا 25 آبان ماه امسال، آماده بهره برداری خواهد بود.

27 مهر 1401

کاهش 35 و 40 میلیون تومانی قیمت تارا و 207 اتوماتیک

آنالیز روند قیمت انواع خودروهای پرتیراژ طی سه ماهه اخیر (فصل تابستان) در بازار نشان می دهد، علیرغم اینکه قیمت اکثریت خودروها نسبت به سه ماه گذشته (مقایسه یکم مهر ماه با یکم تیرماه) ریزش به نسبت قابل توجهی داشته اند، اما قیمت ها در بازار امروز (شنبه دوم...

4 مهر 1401

عکس l غول برقی جیپ به بازار آمد

گجت نیوز نوشت: جیپ اونجر به عنوان اولین خودرو تمام برقی جیپ معرفی گردید. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند برقی جیپ آشنا خواهیم شد.

21 شهریور 1401

جاهای دیدنی قشم؛ 10 جاذبه دیدنی سرزمین عجایب

قشم بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس است که در تنگه هرمز قرار گرفته است. جزیره قشم به دلیل داشتن غارها، جنگل ها، دره ها، سواحل زیبا و مراکز خرید مختلف یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است. در این مقاله شما را با جاهای دیدنی قشم آشنا خواهیم کرد.

11 مرداد 1401

پروژه عجیب آینده نگرانه عربستان

همانطور که از نام این پروژه پیداست، شهری با عرض کم و طول زیاد است که قرار است تا سال 2030 ساخته گردد.

10 مرداد 1401

اسکان اضطراری 2000 سیل زده امام زاده داوود

شهردار منطقه 5 تهران از آماده سازی اماکن اسکان با ظرفیت 2000 نفر برای اسکان اضطراری اهالی منطقه ها آسیب دیده از سیل محدوده امام زاده داوود(ع) در شمال غرب مرکز اطلاع داد.

10 مرداد 1401

جزئیات طرح اختصاص بنزین به اشخاص به جای خودرو اعلام شد

دولت مصمم است به آن دسته از افرادی که صاحب خودرو نیستند و تا به امروز از یارانه بنزین بی بهره مانده اند، یارانه بدهد. در حقیقت دولت میخواهد که بنزین را به صورت عادلانه بین همه مردم توزیع کند و همه هم وطنان از این نعمت بهره مند شوند. طبق اظهارات وزیر نفت...

8 مرداد 1401
تعداد: (82)