استحقاق کسب حداقل یک امتیاز را داشتیم

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، سیروس پورموسوی آدینه شب در نشست خبری پس از ملاقات تیم های گل گهر سیرجان - صنعت نفت آبادان مطرح کرد: ابتدا به قلعه نویی و تیم خوب گل گهر سیرجان تبریک می گویم. واقعاً فکر می کنم امروز در بحث نتیجه گرایی، فوتبال ناعادلانه ای بود، فکر می کنم حداقل استحقاق ما تک امتیاز بود.

استحقاق کسب حداقل یک امتیاز را داشتیم

وی در خصوص بازیکنانش گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم، از تک تکشان تشکر می کنم، واقعاً فوتبال زیبایی بازی کردند، علی رغم اینکه ما روی ضربه ایستگاهی بازنده شدیم، فکر می کنم بچه های ما تمام مواردی که برایشان گوشزد نموده بودیم، در زمین بازی اجرا کردند.

پورموسوی در ادامه گفت: این بازی دو نکته داشت؛ ابتدا از کاظمی داور این بازی تشکر می کنم، قضاوت خوبی داشت؛ فقط آن بحث دقیقه 93 ما مشکوک به پنالتی هستیم، امیدواریم که کارشناسان آنالیز بکنند و اگر درست بوده که ما باز به کاظمی و همکارانش درود می فرستیم. دوم اینکه بعد از بازی متأسفانه یکی از اعضای گل گهر سیرجان من فکر می کنم ماساژورشان بود، به اسطوره فوتبال نه خوزستان بلکه ایران بی احترامی کرد، که من انتظار دارم باشگاه عظیم سیرجان با او برخورد بکند. فکر می کنم فوتبال ایران به علی فیروزی مدیون است و من به نوبه خودم از فیروزی عذرخواهی می کنم. امیدوار هستم من بعد شاهد این چنین برخوردهایی نباشیم.

وی ادامه داد: فوتبال بسیار زیبا، جوانمردانه و به دور از هر گونه هیاهو از هر دو تیم شاهد بودیم؛ بالاخره 3 امتیاز تیم گل گهر گرفت که تبریک می گویم.

سرمربی نفت در خصوص دلیل نیمکت نشین کردن طالب ریکانی و تعویض این بازیکن در نیمه دوم (به بازی آمدن) گفت: ما با توجه به شرایط بازیکنان ارنج می کنیم، شاید ما تنها تیمی در ایران هستیم، بازیکن 18 ساله بدون هیچ گونه ترس و نگرانی در آغاز بازی در دقیقه 80 جابجا می کنیم. طالب ریکانی هم یکی از بازیکنان خوب ما است، یک مقدار مصدومیت جزئی داشت، به هر حال تشخیص دادیم که نیمه دوم از پتانسیل این بازیکن استفاده بکنیم، فکر می کنم فرایند بازیمان هم خوب شد.

وی در سرانجام اضافه کرد: امیدوار هستم که جوانانمان روز به روز بهتر بشوند چون واقعاً باشگاه صنعت نفت به داشتن همچین جوانانی افتخار می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استحقاق کسب حداقل یک امتیاز را داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استحقاق کسب حداقل یک امتیاز را داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید