اطلاعات تازه ای راجع به زمان عرضه کارت گرافیک RTX 3060 Ti منتشر شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، به تازگی شایعه های جدیدی در رابطه با زمان عرضه کارت گرافیک RTX 3060 Ti منتشر شده اند. براساس این شایعه های منتشر شده، به احتمال زیاد این کارت گرافیک تا دو هفته آینده و در 17 نوامبر (27 آبان) عرضه خواهد شد. البته این اولین باری نیست که شایعه هایی در رابطه با زمان عرضه این کارت گرافیک منتشر می شوند.

اطلاعات تازه ای راجع به زمان عرضه کارت گرافیک RTX 3060 Ti منتشر شد

اگر این شایعه های تازه درست باشند؛ این کارت گرافیک درست یک روز قبل از عرضه کارت های گرافیک تازه رادئون RX 6000 به بازار عرضه خواهد شد. البته شایعه های دیگری هم هستند که ادعا می نمایند این کارت گرافیک در 2 دسامبر (12 آذر) عرضه خواهد شد.

با توجه به این شایعه های مطرح شده می توان انتظار داشت که عرضه این کارت گرافیک نزدیک است. تا قبل از منتشر شدن این شایعه های تازه، اطلاعاتی در ماه سپتامبر (شهریور ماه) منتشر شده بودند که ادعا می کردند در ماه اکتبر (مهر ماه) شاهد رونمایی از این کارت گرافیک تازه خواهیم بود. با تمام شدن ماه اکتبر می توان گفت که شایعه های قبلی در رابطه با این موضوع اشتباه می کردند. انتظار داریم که اطلاعات تازه منتشر شده در رابطه با زمان رونمایی از این کارت گرافیک صحیح باشند.

آخرین حدس هایی که در رابطه با زمان عرضه این کارت گرافیک منتشر شده اند، نشان می دهند که به احتمال زیاد RTX 3060 Ti در 17 نوامبر (27 آبان) عرضه خواهد شد که مطابق با گزارش هایی قبلی است که زمان عرضه این کارت گرافیک را اواسط نوامبر (اواخر آبان) پیش بینی می کردند.

این اطلاعات تازه بعلاوه نشان می دهند که با توجه به اطلاعات به دست آمده از سازندگان مختلف کارت گرافیک، می توان انتظار داشت که این کارت گرافیک هم همچون دیگر هم کارت های گرافیک سری 3000 انویدیا با مسائلی مانند کمبود عرضه نسبت به تقاضا رو به رو گردد.

البته اطلاعات دیگری هم می گویند که شرکت انویدیا میخواهد این کارت گرافیک را همچون کارت گرافیک RTX 3070 با دو هفته تأخیر عرضه کند تا بتواند مسائل مربوط به عرضه نشدن کارت گرافیک با توجه به تقاضا را حل نماید.

در ماه گذشته شاهد منتشر شدن اطلاعات 4 کارت گرافیک RTX 3060 Ti بودیم که به وسیله گیگابایت ساخته شده بودند. بعلاوه اطلاعاتی منتشر شدند که نشان می دادند هر دو کارت گرافیک RTX 3060 و RTX 3060 Ti احتمالا در تاریخ 30 نوامبر (10 آذر) در کشور چین عرضه خواهند شد.

در نهایت انتظار داریم که کارت گرافیک RTX 3060 Ti نسخه مقرون به صرفه قیمت تر و ضعیف تر کارت گرافیک 499 دلاری RTX 3070 باشد. اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که این کارت گرافیک دارای هسته کودا کمتری، 4864 عدد، خواهد بود اما در آن از 8 گیگابایت حافظه GDDR6 استفاده شده است که می تواند اطلاعات را با سرعت 14 گیگابیت بر ثانیه به وسیله باس های حافظه 256 بیتی انتقال دهد که باعث می گردد بیشترین پنهای باند این کارت گرافیک به عدد 448 گیگابایت بر ثانیه برسد. انتظار داریم که RTX 3060 Ti با قیمتی در حدود 399 دلار عرضه گردد.

منبع: Techspot

منبع: دیجیکالا مگ

به "اطلاعات تازه ای راجع به زمان عرضه کارت گرافیک RTX 3060 Ti منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات تازه ای راجع به زمان عرضه کارت گرافیک RTX 3060 Ti منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید