الزامات مربوط به اثبات واکسیناسیون و اجبار ماسک در این استان برداشته می شود

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، نخست وزیر هیتر استفانسون و دکتر برنت روسین صبح روز جمعه با اعلام این خبر خاطرنشان کردند که مرحله اول لغو محدودیت ها در 15 فوریه انجام خواهد شد.

الزامات مربوط به اثبات واکسیناسیون و اجبار ماسک در این استان برداشته می شود

خانم استفانسون با چالش آمیز خواندن دو سال گذشته گفت که منیتوبایی ها مدت ها است که منتظر سرانجام محدودیت های همه گیر هستند.

او گفت: منیتوبایی ها زندگی خود را به حالت تعلیق درآورده اند و زمان آن فرا رسیده است که ما زندگی شان را به آنها برگردانیم.

به بیان دکتر روسین بر اساس داد ه های استانی، در این استان اومیکرون اوج را رد کرده و شروع به فروکش کرده است.

اطلاعات استانی در طول کنفرانس مطبوعاتی ارائه نشد، اما اواخر روز جمعه به صورتمنتشر شد.

از 15 فوریه، استان در واکنش به بیماری همه گیر به سطح زرد یا احتیاط خواهد رفت. محدودیت ظرفیت مکان هایی مانند رستوران ها، مکان های تفریحی، رویدادهای ورزشی داخلی و خارجی و گردهمایی های اقامتگاه های خصوصی حذف می شود.

محدودیت ظرفیت برای تجمعات عمومی در فضای باز حذف خواهد شد، اما به 50 نفر در داخل خانه محدود می شود، مگر اینکه گواهی واکسیناسیون ارائه شود.

جوانان 12 تا 17 ساله که در ورزش ها و تفریحات داخل سالن شرکت می کنند، دیگر نیازی به ارائه مدرک واکسیناسیون یا آزمایش نخواهند داشت.

علاوه بر این، از تاریخ 15 فوریه دیگر نیازی به قرنطینه فردی که در تماس نزدیک با فرد کرونا مثبت بوده، وجود نخواهد داشت. قرنطینه برای افرادی که در خانه ای زندگی می کنند که فردی علائم بیماری کووید-19 دارد یا آزمایش او مثبت بوده است، توصیه می شود، اما اجباری نیست.

روسین گفت افرادی که آزمایش کووید-19 آنها مثبت است هنوز باید خود را قرنطینه کنند.

استان همچنین جدول زمانی برای حذف گواهی واکسیناسیون برای مکان ها را منتشر کرد. طبق آن، این الزام در بیشتر مکان ها از اول مارس حذف خواهند شد.

در برخی از محیط ها، مانند خانه های مراقبت اشخاص، سرپناه ها، و مراکز مراقبت های بهداشتی از 8 مارس این اتفاق خواهد افتاد.

الزامات ماسک از 15 مارس برداشته می شود.

هنگامی که از استفانسون پرسیده شد که آیا این تصمیم پاسخی به اعتراضات کاروان معترض در خارج از مجلس قانونگذاری منیتوبا است، استفانسون پاسخ داد: به هیچ وجه.

منبع: خبرکانادا

به "الزامات مربوط به اثبات واکسیناسیون و اجبار ماسک در این استان برداشته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزامات مربوط به اثبات واکسیناسیون و اجبار ماسک در این استان برداشته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید