بررسی تبادل بازیکن و مربی در نشست مشترک ذوب آهن و بلگراد صربستان

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، جمعی از مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان در نشستی با مدیران آکادمی ورزشی بلگراد صربستان شرکت کردند.

بررسی تبادل بازیکن و مربی در نشست مشترک ذوب آهن و بلگراد صربستان

به گزارش از ، به دعوت آکادمی ورزشی بلگراد صربستان جلسه مشترکی با حضور جمعی از معاونان و مدیران باشگاه ذوب آهن در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این جلسه طرفین پیرامون تاریخچه و امکانات دو آکادمی و پتانسیل های موجود در آکادمی ها، تبادل دانش، بازیکن، مربیان و استفاده بهینه از امکانات موجود و همکاری های دو جانبه بحث و تبادل نظر کردند.

تبادل بازیکن در رده های پایه و توسعه رشته های ورزشی مشترک در باشگاه ذوب آهن اصفهان و آکادمی صربستان هم یکی از محور های اصلی جلسه مذکور بود.

درادامه این جلسه پرفسور لوکمان پدر ورزش صربستان و بنیان گذار آکادمی ملی ورزش بلگراد ضمن ابراز خوشحالی از ارتباط با باشگاهی با پیشینه بزرگ و امکانات همچون ذوب آهن، در ارتباط با توسعه و استحکام بیشتر روابط فی مابین اظهار امیدواری کرد.

در این جلسه پروفسور یاسنیچ مدیر فنی مرکز بلگراد صربستان، مدیر آموزش و مدیر استعدادیابی آکادمی مذکور به همراه گودرزی (مترجم) و پورکیان رابط بین آکادمی بلگراد و ایران هم حضور داشتند.

علی احسانی معاون فنی ورزشی باشگاه ذوب آهن که به همراه نواب شوقی مدیر آکادمی ذوب آهن و هیاتی از این باشگاه در جلسه حضور داشتند ضمن بیان تاریخچه مختصری از باشگاه ایرانی، تجربیات فنی و ورزشی و رشته های فعال در باشگاه ذوب آهن پیرامون ارتباطات هرچه بیشتر این دو آکادمی در آینده اظهار آمادگی کامل کردند.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بررسی تبادل بازیکن و مربی در نشست مشترک ذوب آهن و بلگراد صربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی تبادل بازیکن و مربی در نشست مشترک ذوب آهن و بلگراد صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید