به توضیحات دیجی کالا درباره کالاها اعتماد کنید

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، وقتی دنبال یک کالا می شد و برایش جست وجو می کنید به فروشگاه ها و سایت های مختلفی بر می خورید که درباره آن توضیح داده اند. چقدر به این توضیحات اعتماد می کنید؟ برایتان پیش آمده که بگویید تعریف الکی کرده اند و واقعیت را ننوشته اند؟

به توضیحات دیجی کالا درباره کالاها اعتماد کنید

دیجی کالا فروشگاهی است که خیلی ها برای خرید و گشتن میان کالاها به آن سر می زنند. هر چه هم در سایت می بینید کلی توضیح با عنوان های مختلف دارد که قرار است به شما کمک کند درست انتخاب کنید.

اگر هنگام سر زدن به دیجی کالا سوال های بالا برایتان پیش آمده و فکر کرده اید که شاید نمی شود به این همه توضیح اعتماد کرد باید این مطلب را بخوانید تا متوجه شوید محتواهای دیجی کالا با چه دقتی تولید می شوند.

مسئولیت محتوای محصولات در دیجی کالا بر عهده تیم محتواست. یعنی عکس، ویدئو، مشخصات و نقد و بررسی از طریق این تیم تولید و مدیریت می شود. کامنت های مشتریان را هم همین تیم بررسی می کنند. هدف اصلی شان هم این است که اطلاعات کافی را برای تصمیم گیری درباره خرید در اختیار کاربران قرار دهند.

تقریبا 95 درصد محتواها از طریق فروشندگان تهیه می شود چون دیجی کالا بازار آنلاین است و فروشندگان مختلف در آن کالاهای شان را به کاربران می فروشند. برای همین هم خودشان درباره کالا توضیح می دهند اما تیم محتوا کار را رها نکرده و اول از همه دستورالعمل و استانداردها را برای هر دسته از محصولات طراحی می کند تا فروشنده بر مبنای آن تولید محتوا کند.

پس از آن یک تیم، محتوای تولید شده از طریق فروشنده ها را بازبینی می کند. اگر استانداردها، قوانین و ملاحظات کشوری و … را رعایت نکرده باشند محتوا رد می شود و به فروشنده هم گزارش می دهند تا آن را اصلاح کند.

اگر فروشنده به هر دلیلی نتواند محتوای مربوط به کالا را تولید کند، تیم محتوا دست به کار می شود تا همه توضیحات مورد نیاز را برای کالا بنویسد و عکس ها و ویدئوها را تولید کند.

همه جزییاتی که برای هر کالا می بینید براساس توضیحاتی که فروشندگان داده اند، تست زنده کالا در تیم محتوا، اطلاعاتی که درباره کالا در اینترنت وجود دارد، نظرات مشتریان و هوش مصنوعی نوشته می شود.

همانطور که خواندید محتوای مربوط به کالاها بخش های مختلفی دارند. از توضیحات تا کامنت ها. با توجه به نوع کالا یکی از این بخش ها از طرف کاربران بیشتر مورد توجه هستند. مثلا در گروه ابزار بیشتر به ویژگی های کالا توجه می کنند و در گروه فشن عکس کالاها برایشان مهم است اما به صورت کلی به گالری و نظرات مشتریان بیشتر از بقیه قسمت ها اهمیت می دهند. برای همین هم بخش نظرات یا کامنت های کاربران با هوش مصنوعی به دقت کنترل می شود تا بتوانید براساس نظرات برای خرید تصمیم بگیرید. در واقع کامنت انتقادی اگر با رعایت قوانین نوشته شده باشد رد نمی شود.

با همه این نکته هایی که خواندید می توانید مطمئن باشید هر توضیحی که در دیجی کالا برای کالاها می بینید با دقت زیاد تولید شده و همیشه کنترل می شود. با این شرایط با خیال راحت نکته ها را بخوانید و بهترین را انتخاب کنید.

منبع: مجله شنبه

به "به توضیحات دیجی کالا درباره کالاها اعتماد کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به توضیحات دیجی کالا درباره کالاها اعتماد کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید