هوش مصنوعی

به توضیحات دیجی کالا درباره کالاها اعتماد کنید

وقتی دنبال یک کالا می شد و برایش جست وجو می کنید به فروشگاه ها و سایت های مختلفی بر می خورید که درباره آن توضیح داده اند. چقدر به این توضیحات اعتماد می کنید؟ برایتان پیش آمده که بگویید تعریف الکی کرده اند و واقعیت را ننوشته اند؟

21 اسفند 1402

پرواز 17 ساعته یک جنگنده اف، 16 به خلبانی هوش مصنوعی؛ انتها راه خلبانان انسانی

هواپیمای VISTA که به وسیله بخش Skunk Works از زیرمجموعه های لاکهید مارتین و Calspan Corporation پیشرفته، به نرم افزاری مجهز شده که به آن امکان می دهد ویژگی های عملکردی دیگر هواپیما ها را تقلید کند. این هواپیمای آزمایشی یک نسخه تغییر یافته از جنگنده F-16D Block 30 Peace Marble...

28 بهمن 1401

رگولاتور ارتباطات: اقدامات ایرانسل در راه اندازی 5G خلاقانه است

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، صبح یکشنبه، 5 دی، از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 بازدید کرد.

16 بهمن 1400

هوآوی Nova 8 در ایران، میان رده ای با خصوصیات یک پرچم دار

اگر قصد خرید یک گوشی میان رده را دارید، دست نگه دارید. این مطلب می تواند نظر شما را به کلی تغییر دهد. هواوی به تازگی گوشی میان رده جدیدی را روانۀ بازار ایران کرده که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته و می تواند انتخاب بعدی هر کاربری باشد. هوآوی نوا...

16 آبان 1400

شرایط هوش مصنوعی در کشور به تعبیر آذری جهرمی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شرایط توسعه هوش مصنوعی در کشور گفت: اگر همدلی ها و همکاری ها را جایگزین دعواها در زمینه توسعه این علم می کردیم، ایران می توانست تبدیل به یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه گردد.

21 تیر 1400

گوگل یک محقق هوش مصنوعی دیگر را اخراج کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، روز گذشته شرکت گوگل یکی از متخصصان خود به نام مارگارت میچل را اخراج کرد. این در حالی است که در دسامبر 2020 میلادی تیمنیت گبرو یکی دیگر از محققان اخلاق در هوش مصنوعی گوگل نیز اخراج شده بود.

3 فروردین 1400

گوشی شیوآمی با دوربین هوش مصنوعی در راه است

شرکت شیوامی از فراوری گوشی جدیدی به نام پوکو ایکس 3 خبر داده که اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 732 جی است که توسط کوالکوم فراوری شده است.

7 آبان 1399

فهرست نهایی بهترین بازی های پلی استیشن 4

به سرانجام عمر یکی از بهترین کنسول های تاریخ صنعت بازی نزدیک می شویم؛ تجربه ای که پلی استیشن 4 با بازی های عظیم و کوچک خود به ما ارایه داد، آن قدر متنوع و شگفت انگیز است که تصور نمی کنیم احتمال تکرار آن چندان بالا باشد. تا سه ماه دیگر نسل جدید کنسول های بازی...

18 مهر 1399

دوربین موبایل ابتلا به دیابت را شناسایی می کند

محققان روشی نوین ابداع کرده اند تا بتوان با کمک دوربین موبایل و یادگیری عمیق ابتلا به دیابت نوع دوم را در افراد شناسایی کرد.

16 مهر 1399

نسل پنجم تلفن همراه یک فناوری تحول آفرین

نسل پنجم تلفن همراه (5G) مهمتر از آنکه زیرساختی پرسرعت و قابل اطمینان باشد، زیست بوم نوآورانه ای است که در آن بازیگران و کنشگران متعددی ایفای نقش می کنند و هم افزایی آنها، بسترساز شکل گیری کسب و کارهای نوین و موتور محرکه اقتصاد دیجیتال کشور خواهد بود.

29 شهریور 1399

محققان مانع هک شدن هوش مصنوعی شدند

محققان در دانشگاه ایلینوی اعلام نموده اند یکی از بزرگترین نقص ها در آموزش هوش مصنوعی، آسیب پذیری آن ها در برابر حملات هکرها است. در این زمینه سیستم های تشخیص عکس یا بازسازی تصاویر با بیشترین حملات روبرو می شوند.

20 شهریور 1399

سری ویوو X50 معرفی گردید

ویوو طی کنفرانسی در چین از سری X50 به عنوان باریکترین گوشی های 5G و نخستین سری بهره مند از سنسور 50 مگاپیکسلی ایزوسل GN1 رونمایی کرد.

11 مرداد 1399