تمایل باشگاه های انگلیسی برای جذب مارتینز

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، 2 باشگاه بزرگ انگلیسی قصد دارند ستاره آرژانتینی اینتر میلان را در جابجایی تابستانی به خدمت بگیرند.

تمایل باشگاه های انگلیسی برای جذب مارتینز

به گزارش ، باشگاه های چلسی و منچستر سیتی پیشنهاد خود را برای جذب لوتارو مارتینز به اینتر میلان ارائه کردند، اما 2 باشگاه انگلیسی برای جذب مهاجم آرژانتینی رقیب بزرگی مانند بارسلونا را پیش روی خود می بینند.

مارتینز پس از ارائه نمایش های درخشان در ترکیب اینتر میلان، اکنون چند باشگاه بزرگ اروپایی را خواهان خود می بیند. منچستر سیتی به همراه چلسی از مشتریان انگلیسی این بازیکن به شمار می فرایند که قصد دارند در جابجایی تابستانی مارتینز را به پرمیر لیگ ببرند.

براساس گزارش نشریه های اسپانیایی، باشگاه های انگلیسی حاضر هستند برای مارتینز دستمزد سالیانه 9 میلیون پوند و بند آزاد سازی قرارداد او با اینتر میلان که نزدیک به 100 میلیون پوند است را پرداخت کنند. با این حال گفته می شود مارتینز بیشتر به بازی در بارسلونا علاقه مند است.

با این حال آلبرتو یاکه مدیر برنامه های مارتینز اعلام کرده تا به امروز هیچ مذاکره ای برای انتقال مارتینز به باشگاه های انگلیسی صورت نگرفته است.

مدیر برنامه های مارتینز در این رابطه گفت: رشد مداوم مارتینز باعث شد توجه بزرگ ترین باشگاه های اروپایی به او معطوف شود. خوشبختانه تلاش های او در این مدت نتیجه داد. تا به امروز با افراد زیادی مذاکره کردیم و هیچ چیز بیشتر از این رخ نداده است. کسانی که در حال حاضر با من تماس می گیرند، کنندگان رسمی باشگاه ها نیستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تمایل باشگاه های انگلیسی برای جذب مارتینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل باشگاه های انگلیسی برای جذب مارتینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید