تنیس روی میز ایران اولین مدال جهانی در سال 1402 را کسب کرد، هدایی برنزی شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، مدال برنز رقابت های بین المللی فیدر ترکیه به ملی پوش تنیس روی میز کشورمان رسید.

تنیس روی میز ایران اولین مدال جهانی در سال 1402 را کسب کرد، هدایی برنزی شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آژانس الکترونیکی، در مسابقات تنیس روی میز فیدر ترکیه 2023، امیرحسین هدایی ملی پوش ایران پس از غلبه بر حریفانی از فرانسه، لوگزامبورگ، کرواسی و چین تایپه به نیمه نهایی راه یافت.

در مرحله نیمه نهایی، هدایی به مصاف آندریاس لونکو از اتریش رفت و در یک بازی سخت و نفسگیر با حساب 3 بر 1 مغلوب این بازیکن اروپایی شد و به مدال برنز مشترک این رقابت ها دست یافت.

هدایی در دست اول این مسابقه با نتیجه 11 بر 9 به فزونی دست یافت، دست دوم این بازی با نتیجه 11 بر 7 به سود حریف اتریشی خاتمه پذیرفت. در دست سوم این مسابقه بازهم این بازیکن اروپایی بود که با نتیجه 11 بر 4 پیروز میدان شد. در دست چهارم نیز هدایی نتوانست بر این حریف قدرتمند چیره گردد و با نتیجه 11 بر 5 بازی را واگذار کرد تا در مجموع با نتیجه 3 بر1 بازنده این ملاقات باشد و از رسیدن به فینال مسابقات فیدر ترکیه بازماند.

این اولین مدال تنیس روی میز بزرگسالان ایران در میادین جهانی در سال 1402 محسوب می گردد و امیرحسین هدایی با کسب این نتیجه، در رنکینگ تازه فدراسیون جهانی صعود خواهد نمود که این امر در کسب سهمیه تیمی المپیک 2024 پاریس یاری شایانی به تنیس روی میز ایران خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تنیس روی میز ایران اولین مدال جهانی در سال 1402 را کسب کرد، هدایی برنزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنیس روی میز ایران اولین مدال جهانی در سال 1402 را کسب کرد، هدایی برنزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید