حدادی: بازیکنان دو تابعیتی سال جاری که المپیک نیست، به اردوها نمی آیند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، ملی پوش بسکتبال ایران گفت: بازیکنان دو تابعیتی، سال جاری که المپیکی در کار نیست اگر به تیم ملی دعوت شوند، هرگز به اردوها نمی آیند.

حدادی: بازیکنان دو تابعیتی سال جاری که المپیک نیست، به اردوها نمی آیند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، حامد حدادی در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال گفت: جواد داوری به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال، کار بسیار سختی در این تابستان، پیش رو دارد. داوری قطعاً تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد و همه جامعه بسکتبال باید به او یاری نمایند.

سنتر تیم ملی بسکتبال ادامه داد: تیم ملی در 3 تورنمنت کاپ آسیا، بازی های آسیایی و پنجره انتخابی جام جهانی شرکت کند. به نظرم خیلی از رقیبان خود عقب هستیم و باید بیشتر کار کنیم.

حدادی در خصوص حضور بازیکنان دو تابعیتی در تیم ملی بسکتبال مطرح کرد: همواره از این بازیکنان دو ملیتی حمایت نموده ام ولی توقع داشتم کادر فنی وقت، برای حضور در المپیک حداقل بازیکنانی که 15 سال خاک اردوها را خورده و زحمت کشیده اند را به اردو دعوت نمایند نه اینکه مستقیم سراغ بازیکنانی بروند که در مجموع 40 روز در اردو بوده اند. بهتر بود حداقل شانس حضور در اردو را به بازیکن ایرانی می دادند و اگر خوب نبودند، حذفش می کردند. شرط می بندم بازیکنان دو تابعیتی، سال جاری که المپیکی در کار نیست اگر به اردو دعوت شوند، هرگز به اردوها نمی آیند.

وی درباره اینکه یکی از بازیکنان دو تابعیتی از شرایط تیم ملی و نحوه برخوردها انتقاد نموده بود، یادآور شد: من مسئله ای نداشتم و به آنها یاری می کردم.

ملی پوش بسکتبال ایران که در برنامه ورزش و مردم حضور یافته بود، در سرانجام گفت: سعی می کنم تا جایی که می توانم بازی و به بازیکنان دیگر یاری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حدادی: بازیکنان دو تابعیتی سال جاری که المپیک نیست، به اردوها نمی آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: بازیکنان دو تابعیتی سال جاری که المپیک نیست، به اردوها نمی آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید