جزئیات طرح اختصاص بنزین به اشخاص به جای خودرو اعلام شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، دولت مصمم است به آن دسته از افرادی که صاحب خودرو نیستند و تا به امروز از یارانه بنزین بی بهره مانده اند، یارانه بدهد. در حقیقت دولت میخواهد که بنزین را به صورت عادلانه بین همه مردم توزیع کند و همه هم وطنان از این نعمت بهره مند شوند. طبق اظهارات وزیر نفت که تأکید نموده دولت سیزدهم قصد افزایش قیمت بنزین را ندارد، اقدامات کارشناسی این طرح در دست انجام بوده و قرار است در ابتدا این طرح در جزایر کیش و قشم به صورت پایلوت و آزمایشی اجرا و پس از آن نیز در سراسر کشور اجرا گردد.

جزئیات طرح اختصاص بنزین به اشخاص به جای خودرو اعلام شد

فتح اللهی، سرپرست منطقه آزاد قشم درباره جزئیات اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در کیش و قشم گفت: به هر فرد 15 لیتر بنزین 1500 تومانی اختصاص می یابد که به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد؛ چه خودرو داشته باشند و چه نداشته باشند.

این طرح ابتدا در کیش و با فاصله 2 تا 3 هفته ای در قشم اجرا می گردد؛ 1 ماه پس از اجرای طرح در کیش و قشم نیز دولت ارزیابی جهت اجرای ملی آن خواهد داشت. 167 هزار نفر در قشم دارای کد ملی ثبت شده هستند که حداقل 1 سال از سکونت آنها می گذرد. سرپرست خانوار می تواند این سهمیه را بفروشد.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ آژانس الکترونیکی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "جزئیات طرح اختصاص بنزین به اشخاص به جای خودرو اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات طرح اختصاص بنزین به اشخاص به جای خودرو اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید