خطوط هوایی بروکسل، هواپیماهای قدیمی خود را برکنار می نماید

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، در کنار لوفتانزا، خطوط هوایی بروکسل نیز در حال اجرا یک سرمایه گذاری بزرگ روی جایگزینی 70 درصد از هواپیماهای بلندپرواز ای330 خود است. این پروژه مهمترین سرمایه گذاری خطوط هوایی بروکسل در تاریخ 16 سال اخیر این شرکت حامل است و آن را به نخستین خط هوایی تبدیل خواهد نمود که نه با هواپیماهای بلندپرواز اجاره ای، بلکه با هواپیماهایی که خود صاحب آنها است، پرواز می نماید.

خطوط هوایی بروکسل، هواپیماهای قدیمی خود را برکنار می نماید

در ماه نوامبر سال جاری پس از 25 سال خدمت، نخستین هواپیمای ای330، ناوگان خطوط هوایی بروکسل را با موفقیت ترک گفت.

هواپیمای تازهی که با ای330 قدیمی جایگزین شده است، به خطوط هوایی بروکسل اجازه خواهد داد تا یک سفر راحت تر، آرام تر و به صرفه تر برای مسافرین و مهمتر از همه آنها کم هزینه تر برای محیط زیست ارائه دهد.

علاوه بر هواپیمای تازه، خطوط هوایی میخواهد تا روی بازسازی کلی فضای داخلی تمامی کابین های خود در هر سه کلاس پرواز سرمایه گذاری نماید. هدف شرکت از این سرمایه گذاری، ارائه تجربیات بهتر به مهمانان خود در پروازهای بین المللی به سمت آفریقا و کشورهای حوضه شمال اقیانوس اطلس است.

بنا بر گفته صاحب نظران، چه از نقطه نظر مالی و چه از دیدگاه عملیاتی، ای330 برترین گزینه برای خطوط هوایی بروکسل محسوب می گردد؛ چراکه مزایای زیادی برای آن دارد. با هواپیمای ای330 تازه، خطوط هوایی بروکسل امکان پروازها در مسیرهای بلندتر و بعلاوه تیک آف با وزن بیشتر را خواهد داشت. این به معنای ظرفیت ترابرد بیشتر در فواصل طولانی تر است.

در حال حاضر هواپیماهای ناوگان خطوط هوایی بروکسل از موتورهای مختلفی برای پرواز استفاده می نمایند. موتوری که ای330 تازه از آن استفاده می نماید، ساخت شرکت رولز رویس و مدل آن ترنت 700 است. در حال حاضر، از این موتور که دارای مصرف سوخت پایینتر و آلودگی صوتی و گسیل کربن دی اکسید کمتر نسبت به نسخه های قبلی است، در بعضی از خطوط هوایی دیگر لوفتانزا استفاده می گردد.

برنامه جایگزینی هفت هواپیمای ای330 (از ده هواپیمای ای330 خطوط هوایی بروکسل) با هواپیماهای تازه از ماه نوامبر آغاز شده است و به تدریج در ماه های آینده ادامه خواهد داشت تا اینکه با آغاز سال 2020 این برنامه به خاتمه برسد.

منبع: همگردی

به "خطوط هوایی بروکسل، هواپیماهای قدیمی خود را برکنار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطوط هوایی بروکسل، هواپیماهای قدیمی خود را برکنار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید