راه حل یک دندانپزشک برای پیشگیری از ورود کرونا به داخل بدن

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، یک متخصص دندانپزشک در همدان بر استفاده از دهان شویه برای جلوگیری از ورود کرونا به بدن تأکید کرد.

راه حل یک دندانپزشک برای پیشگیری از ورود کرونا به داخل بدن

دکترفاطمه احمدی متمایل اظهار کرد: شهروندان قبل از ورود برای انجام امور دندانپزشکی بهتر است از دهان شویه های ضدعفونی نماینده استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه دهان شویه ها انواع مختلف دارد، خاطر نشان کرد: افرادی که می خواهند امور دندانپزشکی انجام دهند قبل از انجام کار بهتر است از دهان شویه هایی که بر روی آنها اسم ضدعفونی نماینده درج شده استفاده نمایند.

این دندانپزشک به اهمیت مرطوب نگه داشتن دهان اشاره نمود و ادامه داد: دهان شویه از خشک شدن دهان جلوگیری می نماید و به این ترتیب از ورود ویروس به داخل بدن جلوگیری می نماید ، اما در استفاده از دهان شویه نباید افراط کرد چرا که ممکن است رنگ دندان در صورت استفاده بیش از حد تغییر کند.

دکتر احمدی متمایل اعلام کرد: در شرایطی که دهان شویه در دسترس نباشد می توان از آب و آب و نمک برای مرطوب کردن دهان استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان بهتر است امور غیر ضروری دندانپزشکی را تا سرانجام پاندمی کرونا به تعویق بیاندازند، اظهار کرد: بعضی شهروندان اموری مانند ترمیم و زیبایی دندان دارند، که توصیه می گردد تا سرانجام پاندمی کرونا صبر نمایند و سپس به دندانپزشکی مراجعه نمایند.

این دندانپزشک توضیح داد: در صورتیکه شهروندان احتیاج به انجام کارهای ضروری دهان و دندان دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند به امر درمان بپردازند.

وی به اهمیت رعایت بهداشت دهان و دندان اشاره نمود و اضافه نمود: در صورتیکه فردی دچار پوسیدگی دندان و سایر مصادیق باشد، بهتر است با رعایت پروتکل های بهداشتی به دندانپزشکی مراجعه کند چرا که در این شرایط به تعویق انداختن امر درمان به ضرر بیمار بوده و ممکن است بیماری پشرفت کند و درمان سخت تر گردد.

دکتر احمدی متمایل به رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های وزارت بهداشت اشاره نمود و گفت: دندانپزشکان هنگام مراجعه بیمار در حضور بیمار باید تمامی دستگاه ها و وسایل را ضدعفونی نمایند تا بیمار با اطمینان خاطر به پزشک اعتماد کند.

وی تأکید کرد: در صورت وجود پنجره و تهویه حتما باید تهویه و پنجره ها باز باشد تا هوا در جریان باشد.

دکتر احمدی متمایل به عکس های رادیولوژی برای درمان دندان اشاره نمود و گفت: مراکز رادیولوژی هم به موضوع کرونا توجه دارند و هنگام مراجعه بیمار برای عکسبرداری تمامی موارد بهداشتی را رعایت می نمایند و دستگاه های لازم را ضدعفونی می نمایند.

منبع: همگردی

به "راه حل یک دندانپزشک برای پیشگیری از ورود کرونا به داخل بدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل یک دندانپزشک برای پیشگیری از ورود کرونا به داخل بدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید