برگزاری نشست خبری سخنگوی باشگاه استقلال بدون پاسخ دادن به سؤالات!

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، سخنگوی باشگاه استقلال با وجود برگزاری نشست خبری آنلاین از پاسخ به سؤالات مطرح شده خودداری کرد. این در حالی است که پیش از نشست ار رسانه ها خواسته شده بود سؤالات خود را اعلام نمایند.

برگزاری نشست خبری سخنگوی باشگاه استقلال بدون پاسخ دادن به سؤالات!

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، حجت نظری در نشست خبری مجازی اش گفت: فارغ از کرونا شرایط این روزهای ورزش به خصوص در دنیای فوتبال خوب است. نمایندگان ایران در آسیا خوب عمل کردند، مشخصا استقلال در هر دو بازی خوش درخشیده و مطابق انتظارات هر دو بازی را پرگل پشت سر گذاشته که اتفاق خوبی است.

وی اضافه کرد: بازیکنان و کادر فنی تمام وقت کوشش می نمایند. کادر مدیریتی نیز حامی این عزیزان است و کوشش می کنیم طوری پشتیبانی کنیم که استقلال با بهترین نتایج به میهن عزیزمان برگردد. دو پیروزی دلچسب را برابر الاهلی و الشرطه پشت سر گذاشتیم. فارغ از سه امتیاز، پرگل بردیم که می تواند روی روحیه تیم تاثیر بگذارد. شاید بازی با الدحیل قطر سخت ترین بازی ما باشد اما امیدواریم این ملاقات را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سخنگوی باشگاه استقلال اعلام نمود: هفته گذشته به دلیل اینکه تیم وارد عربستان شده بود، نتوانستیم نشست خبری را برگزار کنیم. قرار نبود این هفته نیز نشست خبری برگزار کنیم، اما چون اصحاب رسانه پرسش های زیادی را مطرح نموده بودند، لازم دیدیم این نشست را برگزار کنیم تا بگوییم پاسخ روشنی به پرسش های شما داریم. به بعضی از سؤالات پاسخ می دهیم، اما شرایط فعلی باشگاه ویژه است و باید کوشش کنیم 11 بازیکنی که در زمین می دوند، بهترین نتیجه را بگیرند.

وی یادآور شد: ضمن عذرخواهی، امروز به این پرسش ها پاسخ نخواهم داد و پس از بازگشت تیم از عربستان به این سؤالات شفاف جواب می دهم. بعضی از سؤالات ممکن است تنشی بوجود بیاورد به همین دلیل از پاسخ به آنها معذور هستیم. اصحاب رسانه این چند روز را دندان روی جگر بگذارند تا پس از بازگشت استقلال درباره این موضوعات صحبت کنیم. امیدوارم بازی های زیبا و تماشاگر پسند در این دو بازی روی همین ریل ادامه پیدا کند تا طرفدار اصیل باشگاه باز هم شاهد بازی های پرگل، جذاب و پرگل باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری نشست خبری سخنگوی باشگاه استقلال بدون پاسخ دادن به سؤالات!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست خبری سخنگوی باشگاه استقلال بدون پاسخ دادن به سؤالات!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید