سیمون: امیدوارم در المپیک پاریس حاضر باشیم

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، ستاره تیم ملی والیبال کوبا گفت: امیدوارم بتوانم کمکی به تیم ملی کوبا کنم و در کنار سایر بازیکنان به المپیک 2024 پاریس برسیم.

سیمون: امیدوارم در المپیک پاریس حاضر باشیم

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، تیم ملی والیبال کوبا برای رسیدن به المپیک توکیو در تورنمنت های روسیه و کانادا شرکت کرد و در هر دو تورنمنت با شکست مقابل حریفان از رسیدن به المپیک بازماند. کوبایی ها در تورنمنت روسیه 3 بر 2 مقابل ایران شکست خوردند.

روبرتلاندی سیمون، ستاره 32 ساله تیم ملی کوبا با وجود عدم پیروزیت تیمش در رسیدن به المپیک، همچنان به آینده امیدوار است و به بازی برای تیم ملی کوبا ادامه خواهد داد.

بازیکن تیم لوبه ایتالیا که یکی از بهترین مدافعان وسط حال حاضر جهان است، گفت: همچنان با تیم ملی کوبا هستم و به بازی برای تیم ملی ادامه خواهم داد. امیدوارم بتوانم کمکی به تیم ملی کشورم باشم و در کنار سایر بازیکنان به المپیک 2024 پاریس برسیم.

سیمون نیز در تلاش بود تا مثل سایر هموطنانش سرشناسش (ویلفردو لئون، عثمانی خوانتورنا و یواندری لئال) تابعیت کشور دیگری را بگیرد و برای تیم ملی قدرتمندتری بازی کند ولی به دلیل سن و سال بالاتر، پیروز به این کار نشد و تصمیم گرفت دوباره برای تیم ملی کوبا به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیمون: امیدوارم در المپیک پاریس حاضر باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمون: امیدوارم در المپیک پاریس حاضر باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید