فروش پوست تازه پلنگ در شاهرود ، فروشنده بازداشت شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، رئیس اداره محیط زیست شاهرود با اعلام دستگیری فروشنده پوست تازه پلنگ در شاهرود گفت: تحقیقات از فرد متهم همچنان ادامه دارد.

فروش پوست تازه پلنگ در شاهرود ، فروشنده بازداشت شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی به نقل از مهر، علی اکبر قربانلو گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر این که فردی در شاهرود با شکار یک قلاده پلنگ (حیوان حمایت شده) قصد فروش پوست آن را دارد، با آنالیز های نامحسوس و کار اطلاعاتی شخص فروشنده پوست، مورد شناسایی نهاده شد.

وی اضافه نمود: گروه کارشناسان اداره و مأموران یگان حفاظت منطقه شکار ممنوع تپال با همکاری عوامل نیروی انتظامی کلانتری مرکزی در سه گروه به صورت نامحسوس فرد متهم را زیر نظر قرار دادند.

  • جریمه 120 میلیون تومانی در انتظار متخلف

رئیس اداره محیط زیست شاهرود ابراز داشت: مأموران با تعقیب متهم که در حال بردن پوست برای فروش از منزلش بود، در خیابان خلوت با رعایت مقررات و حقوق شهروندی به وی دستور توقف دادند که متأسفانه متهم به آن بی توجهی و اقدام به فرار کرد.

قربانلو با بیان این که در این مأموریت به خودروی سازمانی هم خسارت وارد شد، توضیح داد: گروه بعدی اقدام به توقف فرد متواری کرد که متهم با مشاهده این که در محاصره نهاده شده در نهایت تسلیم، دستگیر و به دستور قاضی بازداشت شد که در بازرسی از خودروی وی پوست پلنگ شکار شده تازه کشف و ضبط شد.

وی اضافه نمود: جریمه شکار پلنگ 120 میلیون تومان است و علاوه بر آن نیز متخلف باید چند سال حبس را تحمل کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "فروش پوست تازه پلنگ در شاهرود ، فروشنده بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش پوست تازه پلنگ در شاهرود ، فروشنده بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید