مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی سمنان: توسعه روستاها در گرو حمایت از تعاونی هاست

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با علی اصغرخانی نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ملاقات و گفت وگو کرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی سمنان: توسعه روستاها در گرو حمایت از تعاونی هاست

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، در این ملاقات غنیان ضمن ارائه گزارش مبسوطی از شرایط و عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مشاغل آسیب دیده از کرونا و تاکید بر ضرورت حمایت از کارفرمایان و کارگران در این ایام به شرایط اشتغال استان و درصد افزایش نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی پرداخت.

وی با اشاره بر لزوم توسعه فرهنگ کار گروهی و استفاده از خرد جمعی در بین جوانان،گفت: استفاده از ظرفیت بخش تعاون در مورد ایجاد اشتغال های جدید و پایدار و ارتقاء فرهنگ کار بسیار لازم است و توسعه روستاها در گرو حمایت از تعاونی هاست.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان به شیوع ویروس کرونا و آسیب های آن بر فعالیت شرکت های مالی در استان اشاره نمود و اضافه کرد: با شیوع این بیماری، دولت با برنامه ریزی لازم با اعطاء تسهیلات به واحدها و پرداخت بیمه بیکاری به کارگران واحدهای آسیب دیده حمایت های لازم را انجام داد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی سمنان: توسعه روستاها در گرو حمایت از تعاونی هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی سمنان: توسعه روستاها در گرو حمایت از تعاونی هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید