مشکل افراد بی سرپناه برای خرید نان یارانه ای به علت نداشتن کارت بانکی

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، وزیر کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بعضی گزارش ها درباره مشکل افراد بی سرپناه در خرید نان یارانه ای به علت نداشتن کارت بانکی، به سازمان بهزیستی مأموریت داد افرادی که در معابر عمومی یا گرمخانه ها زندگی می نمایند و فاقد کارت بانکی هستند را شناسایی و در این خصوص تدبیر کند.

مشکل افراد بی سرپناه برای خرید نان یارانه ای به علت نداشتن کارت بانکی

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی درباره آن دسته از افرادی بی سرپناه که در معابر عمومی یا گرمخانه ها زندگی می نمایند و با توجه به ضابطه مند شدن عرضه نان به علت نداشتن کارت بانکی امکان خرید نان یارانه ای ندارند، گفت: اگر چه این افراد اندک هستند و مردم هم به آن ها یاری می نمایند، اما در عین حال به سازمان بهزیستی اعلام کردیم این افراد را شناسایی نمایند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بعضی از این افراد شاید فاقد اسناد هویتی هستند که به طور حتم باید اسناد هویتی را پیگیری و اعتبارسنجی نمایند و بعضی هم ممکن است اسناد هویتی داشته باشند، اما کارت بانکی یا یارانه شان دست خانواده شان باشد که تعدادشان کم است، ولی با این وجود دستور آنالیز و پیگیری داده ایم.

مرتضوی با تأکید بر اینکه وزارت کار و رفاه اجتماعی کوشش می نماید این افراد بتوانند کارت دریافت نمایند، توضیح داد: عده ای هستند که هویت هایشان نامعلوم است و سازمان بهزیستی پیگیری می نماید مشکل آن هایی که کارت ملی و شناسنامه ندارند رفع گردد.

نخستین مرحله طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان از تیر ماه سال جاری شروع شد و همزمان کارتخوان های مخصوص در نانوایی ها نصب شده است.

منبع: فرارو

به "مشکل افراد بی سرپناه برای خرید نان یارانه ای به علت نداشتن کارت بانکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل افراد بی سرپناه برای خرید نان یارانه ای به علت نداشتن کارت بانکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید