معرفی تیم منتخب لوشامپیونه در سال 2021 بدون مسی!

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، در خاتمه سال 2021 تیم منتخب ستارگان لیگ دسته اول فوتبال فرانسه معرفی گردید که لیونل مسی جایی در آن ندارد.

معرفی تیم منتخب لوشامپیونه در سال 2021 بدون مسی!

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی و به نقل از نشریه سان انگلیس، در حالی که کمتر از 10 روز به سرانجام سال 2021 به جای مانده است، مؤسسه فوتبال آبزروتوری ترکیب تیم منتخب لوشامپیونه در سال میلادی جاری را گفت که در این تیم نام لیونل مسی 34 ساله از پاری سن ژرمن دیده نمی گردد.

مسی که در سرانجام فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست، در چند ماه نخست حضورش در لوشامپیونه چندان پرفروغ نبوده است.

اگرچه ستاره آرژانتینی امسال هفتمین توپ طلای متوالی اش را از فرانس فوتبال دریافت کرد اما به عنوان یکی از برترین های لوشامپیونه در امسال تشخیص داده نشده است.

هم تیمی مسی، نیمار نیز به علت اینکه عملکردش تحت الشعاع مصدومیت های پی در پی قرار داشت، جایی در لیست بازیکنان تیم منتخب لوشامپیونه در سال 2021 ندارد.

برخلاف مسی و نیمار، هم تیمی مراکشی آنها اشرف حکیمی به علت تأثیرگذاری اش بر عملکرد و نتایج PSG در نیم فصلی که از حضورش در پارک دو پرنس می گذرد، جزو بازیکنان تیم منتخب لوشامپیونه در سال 2021 قرار گرفته است.

ترکیب تیم منتخب لوشامپیونه در سال 2021 به توضیح زیر است:

دروازه بان: یوناس اوملین (سوئیس، مون پولیه)

مدافعان: نایف آگورد (مراکش، رن)، پرسنل کیمپمبه (فرانسه، پاری سن ژرمن) و ویلیام سالیبا (فرانسه، مارسی)

هافبک ها: ادریس گوئیه (سنگال، پاری سن ژرمن)، رومین فایوره (فرانسه، برست)، سکو فافانا (ساحل عاج، لانس)، بوبکر کامارا (فرانسه، مارسی) و اشرف حکیمی (مراکش، پاری سن ژرمن)

مهاجمان: دیمیتری پایه (فرانسه، مارسی) و کیلیان امباپه (فرانسه، پاری سن ژرمن)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "معرفی تیم منتخب لوشامپیونه در سال 2021 بدون مسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تیم منتخب لوشامپیونه در سال 2021 بدون مسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید