معرفی هتل 5 ستاره د لالیت گلف در گوا

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، هتل د لالیت گلف گوا The LaLiT Golf & Spa Resort Goa

این هتل 5 ستاره گوا، یک انتخاب هوشمندانه برای اقامت در این شهر محسوب می گردد چرا که دسترسی آسانی به جاذبه های شهر گوا دارد. هتل د لالیت گلف گوا The LaLiT Golf & Spa Resort Goa ، در منطقه گوا جنوبی واقع شده و در 3 کیلومتری ساحل پالم قرار داشته و تنها 6 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. در این مطلب خبرنگاران، امکانات رفاهی، تفریحی و خدماتی به همراه فاصله هتل د لالیت گلف گوا تا جاذبه های مهم شهر گوا را شرح می دهیم.

معرفی هتل 5 ستاره د لالیت گلف در گوا
  • امکانات رفاهی هتل د لالیت گلف گوا

اگر اهل شبکه های اجتماعی هستید، خیالتان از بابت اینترنت راحت باشد چرا که در این هتل در تمام اتاق ها، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان دارید. پارکینگ خصوصی به همراه پارکینگ حفاظت شده در خود هتل وجود دارد که احتیاجی به رزرو ندارد. ترانسفر فرودگاهی و خدمات تاکسی با پرداخت هزینه اضافه، برای شما مسافران مهیا است با این حال می توانید از هتل ماشین یا دوچرخه کرایه کنید و در شهر بچرخید.

برای خرید تور های شهری گوا یا بلیط ورودی جاذبه های آن، و یا کلا هر سوال یا مسئله ای داشتید، به میز پذیرش مراجعه کنید. میز پذیرش و نگهبانی، به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهند بود. ورود به هتل د لالیت گلف گوا از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید ضمناً حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند. آسانسور و خدماتی از قبیل ویلچر برای افراد کم توان و ناتوان از دیگر ویژگی های این هتل می باشد.

تمام امکانات رفاهی هتل د لالیت گلف گوا، راحتی و آسایش را برایتان به ارمغان می آورد. از جمله این امکانات می توان به خدمات نگهبانی، تبدیل ارز، نظافت روزانه اتاق ها، خدمات خشکشویی، اتوکشی و دستگاه براق نماینده کفش که احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه دارد نام برد. از خدمات پذیرش می توانید خدمات بلیط و ورود و خروج سریع به هتل به همراه میز تور را نام برد. انبار چمدان و صندوق امانات مراقب وسایل شخصی شما خواهند بود. فضایی مختص افراد سیگاری و غیر سیگاری در این هتل در نظر گرفته شده است که در کنار تهویه مطبوع هوای تازه را برای شما فراهم می نماید. با پرداخت هزینه مشخصی، از مرکز تجاری و امکانات اتاق های دیدار و جلسات اداری به همراه امکانات فکس و فتوکپی بهره ببرید.

کارکنان هتل د لالیت گلف گوا، به زبان های روسی، هندی و انگلیسی صحبت می نمایند.

  • امکانات تفریحی هتل د لالیت گلف گوا

فضای ساحل خصوصی هتل با امکانات باربیکیو، باغ و تراس هتل بسیار محبوب است. این اقامتگاه، دارای یک زمین گلف 18 نفره با چشم انداز ای از دریای عرب است. ورزش های آبی مانند قایق سواری و موج سواری از تفریحات شاد هتل هستند و همانند فعالیت های غواصی و ماهیگیری شما را سرگرم می نمایند. استخر شنا به همراه استخری در فضای باز و استخر بچه ها،سونا، حمام آبگرم، اتاق بخار، جکوزی و مرکز تناسب اندام از دیگر امکانات هتل می باشد.

با دوستانتان به زمین تنیس یا اسکواش بروید. یا بر روی میز پینگ پونگ بازی کنید. برای شمایی که با خانواده سفر مینمایند برای بچه هاتان یک زمین بازی و باشگاه به همراه خدمات نگهداری از بچه ها مهیا شده است. آرایشگاه یکی از مکان های پر هوادار هتل می باشد.

در کل این هتل 4 سالن غذاخوری دارد که غذاهای محلی، مدیترانه ای، بین المللی و دریایی را سرو می نمایند. خدمات اتاق و کافی شاپ هم برای راحتی بیشتر شما مهمانان، فراهم شده است.

  • امکانات اتاق های هتل د لالیت گلف گوا

سوئیتها دارای استخرهای خصوصی با چشم انداز ای رو به دریای عرب یا چشم انداز اطراف است. امکانات راحتی قرار داده شده در اتاق عبارتند از تلویزیون کابلی، یخچال، یک فضای نشیمن و حمام بزرگ با وان حمام و سشوار.

برای رزرو اتاق در هتل د لالیت گلف گوا، و یا تماشا عکس بیشتری از این هتل، سری به قسمت رزرو هتل گوا هند، در سایت وبلاگ آژانس الکترونیکی بزنید.

  • انواع اتاق های هتل د لالیت گلف گوا

  • سوئیت با نمای باغ- کینگ: با مساحت 56 مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره دارد.
  • سوئیت با نمای باغ: با مساحت 56.2 مترمربع است که نمایی رو به باغ و دو تخت دو نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • سوئیت با نمای دریا: با مساحت 56.2 مترمربع است که نمایی رو به دریا و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • سوئیت دوقلو با نمای دریا: با مساحت 56 مترمربع است که نمایی رو به اقیانوس و دو تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت لوکسری: با مساحت 60 مترمربع است که دو تخت یک نفره یا یک اتاق دو نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری است.
  • سوئیت با نمای رو به باغ به همراه پکیج گلف: با مساحت 56 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره به همراه دوش دارد.
  • ویلای 3 اتاق خوابه با فضای خصوصی: با مساحت 464 مترمربع است که سه تخت دو نفره به همراه دوش دارد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر گوا

این هتل در فاصله 45 متری از ایستگاه راه آهن مدگائون واقع شده که با کمی پیاده روی به ایستگاه می رسید و در فاصله 63 کیلومتری فرودگاه دابولین Dabolim است که با ماشین طی این راستا طولانی یک ساعت طول می کشد. یادتان باشد که سیستم حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس یا قطار در گوا ضعیف است و باید بیشتر راستاها را تا هتل د لالیت گلف گوا و جاذبه های گردشگری پیاده یا با تاکسی طی کنید.

  • فاصله تا ساحل باترفلای: 7 کیلومتر است که با تاکسی 25 دقیقه تا این محل راه خواهید داشت.
  • فاصله تا ایستگاه اتوبوس کاناکونا: 2 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 8 دقیقه طول می کشد. اگر پیاده بخواهید بروید حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا ساحل آگوندا: 3 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 23 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا ساحل کولا: 7 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 35 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا قلعه کابو د راما: 7 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 50 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا باسیلیکای بوم جسوس: 8 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت و 50 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بنگلور: 8 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل حدود 7 ساعت در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی گوا: 48.4 کیلومتر است که با تاکسی و تا هتل، یک ساعت و 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موقعیت هتل د لالیت گلف گوا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هند، گوا 403702، کاناکونا، راج باگا

Raj Baga, Canacona, Goa 403702, India

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 5 ستاره د لالیت گلف در گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره د لالیت گلف در گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید