واکنش سون هیونگ مین به تقابل با ایران

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 15:30 فردا پنجشنبه در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در شهر سئول به مصاف هم می فرایند.

واکنش سون هیونگ مین به تقابل با ایران

باوجود اینکه صعود هر دو تیم به جام جهانی قطعی شده است، اما سون هیونگ مین کاپیتان و ستاره تیم ملی کره می گوید این تیم جوری بازی خواهد نمود که انگار به جام جهانی نرفته است.

سون که امروز در نشست خبری پیش از ملاقات با ایران حاضر شده بود، درباره اینکه کره جنوبی در 10 سال اخیر حریف ایران نشده است، گفت: ایران تیم قدرتمندی است و این را می دانیم. آن ها هم برای بازی با کره آماده می شوند. در بازی های بزرگ، جزئیات تفاوت ها را مشخص می نماید.

وی با اشاره به ملاقات رفت دو تیم در استادیوم آزادی که با تساوی یک - یک تمام شد، اظهار کرد: هدفمان از آن بازی کسب سه امتیاز بود، اما یک امتیاز گرفتیم. من اعتماد به نفس دارم و امیدوارم در این بازی خانگی مقابل طرفدارانمان به پیروزی برسیم.

خبرنگاری از کاپیتان کره جنوبی درباره صعود زودهنگام این تیم به جام جهانی و نبودن فشار روی کره در بازی مقابل ایران و امارات سئوال کرد. سون در پاسخ گفت: همواره زمان های سختی برای صعود به جام جهانی وجود داشت. هدف اصلی و نهایی ما صعود به جام جهانی بود که به آن رسیدیم، ولی هنوز بازیکنان کره راضی نشده اند. می خواهیم بهتر عمل کنیم و مانند تیمی که هنوز به جام جهانی صعود نکرده، در دو بازی آینده به میدان برویم.

کاپیتان کره جنوبی بعلاوه درباره گلزنی اش در باشگاه تاتنهام انگلیس و اینکه آیا می تواند برابر ایران و امارات گل های خود را در مرحله انتخابی جام جهانی افزایش بدهد تاکید نمود: هدف ما به این علت محقق شد که بازیکنان از منافع شخصی دست کشیدند. مهم نیست چه کسی در مسابقات گل بزند. به جای منفعت و طمع شخصی به این فکر می کنم که بازیکنان چطور می توانند در زمین خوب بازی نمایند و طرفداران لذت ببرند.

سون با اشاره به برگزاری بازی با ایران با حضور بیش از 60 هزار تماشاگر هم گفت: خیلی هیجان زده هستم. همانطور که همواره گفته ام، فوتبال بدون طرفدار یک ورزش بسیار فرق دارد. وقتی احساسات و اشتیاقم را با طرفداران به اشتراک می گذارم خیلی خوب می گردد.

منبع: فرارو

به "واکنش سون هیونگ مین به تقابل با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سون هیونگ مین به تقابل با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید