چه کسی کوسه ها را کشت؟ (تصاویر)

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، خودکشی دسته جمعی نهنگ ها یک پدیده طبیعی است که هر ساله در بسیاری از سواحل های جهان رخ می دهد اما خودکشی دسته جمعی کوسه ها پدیده ای است که پیش از این هرگز دیده نشده بود.

چه کسی کوسه ها را کشت؟ (تصاویر)

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی به نقل از دیلی میل، واقعیت این است که خودکشی کوسه ها چیزی است که هرگز رخ نمی دهد و به همین دلیل مشاهده ده ها کوسه مرده در سواحل جزیره سوت استردبروک واقع در کوییزلند استرالیا حیرت بسیاری از زیست شناسان را برانگیخته.

در حالی که برآورد برای این پدیده نادر خودکشی وجود دارد بعضی از محققان با استناد به بعضی از تصاویر از جمله کوسه ای که دهانش پر از ماهی است حدس می زنند که تعمدی در کشتن این کوسه ها بوده است.

گروه شیلات کوییزلند به منظور تحقیق در رابطه با این پدیده نادر کوشش خود را شروع نموده است.

گروهی از جانورشناسان بر این باورند که خودکشی دسته جمعی هرگز در کوسه ها رخ نمی دهد و آنچه که در سواحل سوت استردبروک دیده می گردد نتیجه کوشش غیرقانونی برای شکار کوسه ها و استفاده از پوست و گوشت آنهاست.

با این حال پدیده خودکشی دسته جمعی هم هنوز پررنگ است چرا که صید این تعداد کوسه کاری بسیار شاق و سنگین است و از سویی حتی اگر شکار هم شده باشند هیچکس آنها را با خود نبرده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "چه کسی کوسه ها را کشت؟ (تصاویر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی کوسه ها را کشت؟ (تصاویر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید