گل محمدی: اگر مسائل حل نشود، وارد فاز بحران می شویم

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی پرسپولیس می گوید پرسپولیس فصل عجیب و غریبی را پشت سر می گذارد.

گل محمدی: اگر مسائل حل نشود، وارد فاز بحران می شویم

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در جام حذفی موضوعی که خیلی مهم است داشتن تمرکز خوب و گل نخوردن است. یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از برتری 3 بر صفر مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار د اشت:

در جام حذفی موضوعی که خیلی مهم است داشتن تمرکز خوب و گل نخوردن است. در بخش دفاعی خیلی خوب دفاع کرده و موقعیتی به حریف ندادیم. توانستیم از فرصت های مان هم خوب استفاده کرده و بازی را برنده شویم. شاهد صحنه های خوبی در این مسابقه بودیم که بچه های ما خالق آنها بودند. این برد را به هواداران تبریک گفته و از همه بچه ها که با وجود سختی ها و مسائل شان فداکاری و از خودگذشتگی دارند، تشکر می کنم.

وی اضافه کرد:

هیچ وقت نتوانستیم حق این بچه ها را بدهیم و از آنها تشکر کنیم. امسال فصل عجیب و غریبی برای پرسپولیس بود و این همه بی توجهی به تیم جای تأسف دارد. امیدوارم مسائل بازیکنانم در این هفته رفع شود؛ به باشگاه هشدار می دهم اگر این اتفاق نیفتد وارد فاز بحران می شویم. امیدوارم مسائل حل شود تا بچه ها با فراق بال و آرامش بهتری کار را ادامه بدهند. راه زیادی تا گرفتن جام وجود دارد.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد:

امروز دور دوم جام حذفی بود از صعودمان به مرحله بعدی راضی هستم و امیدوارم در ادامه هم با آرامش بیشتر و تمرکز بهتر و رفع مسائل بچه ها کار کنیم. واقعاً کار خیلی سخت شده و به قول معروف کارد به استخوان پرسپولیس خورده است. امیدوارم توجه و اهتمام بیشتری به حل مسائل بچه ها داشته باشند.

گل محمدی در خصوص عملکرد بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس در دقایقی که به زمین رفتند، توضیح داد:

آنها بازیکنان جوان و آینده داری هستند با توجه به سن کم شان می توانند برای آینده باشگاه بازیکنان خوبی باشند. در مجموع هم شروع خوبی داشتند. پرسپولیس مجموعه ای خوب از بازیکنان با تجربه و جوان است. امروز هم جوانان ما عملکرد خوبی داشتند و بازی به سمتی پیش رفت که خودمان انتظار داشتیم. توانستیم خیلی خوب موقعیت سازی کنیم و فضایی شد تا از نفرات جوان استفاده کنیم.

وی در خصوص شرایط بازیکنان ورودی و خروجی پرسپولیس در جابجایی زمستانی گفت:

در این مورد صحبت زیادی ندارم.4-5 روز دیگر بازی مهمی با فولاد داریم و تمرکزمان روی آن مسابقه است و در خصوص جابجایی حرفی ندارم.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان عنوان نمود:

بازی کردن در این زمین واقعاً سخت بود تا جایی که می توانستیم روی زمین کار کردیم اما خیلی از دقایق مجبور شدیم بازی بلند انجام دهیم. امسال زمین مسابقات خیلی خراب شده و متأسفانه هر سال این شرایط به جای بهتر شدن بدتر می شود. مشخص است مدیریت خوبی در بحث امکانات وجود ندارد و هر تیمی هر زمینی را که بخواهد معرفی می کند بدون اینکه استانداردهای فوتبالی در این زمین رعایت شود. البته این موضوع را کلی می گویم و بحث من فقط ورزشگاه فولادشهر نیست. با این وجود شرایط زمین های مسابقات واقعاً افتضاح است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "گل محمدی: اگر مسائل حل نشود، وارد فاز بحران می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: اگر مسائل حل نشود، وارد فاز بحران می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید