گوشی شیوآمی با دوربین هوش مصنوعی در راه است

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، شرکت شیوامی از فراوری گوشی جدیدی به نام پوکو ایکس 3 خبر داده که اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 732 جی است که توسط کوالکوم فراوری شده است.

گوشی شیوآمی با دوربین هوش مصنوعی در راه است

این گوشی یک گوشی میان رده است که از نمایشگر 6.67 اینچی با نرخ تازه سازی صفحه 120 هرتز بهره مند بوده و از شیشه مستحکم گوریلا گلاس 5 بهره می گیرد.

گوشی یادشده دارای دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی است و می تواند تصاویر ویدئویی فوق دقیق را با دقت 30 فریم در ثانیه ثبت کند. تعداد تصاویر هر فریم این دوربین در حالت ضبط آهسته به 960 فریم در ثانیه افزایش می یابد.

دوربین این گوشی از فناوری هوش مصنوعی برای شناسایی دقیق هر صحنه، فیلتر گذاری و اصلاح صدا بهره می گیرد. همچنین دقت دوربین سلفی گوشی یادشده 20 مگاپیکسل است.

پردازنده گرافیکی Adreno 618 Elite با سیستم خنک کننده مایع و اعمال الگوهای خاص برای لرزاندن گوشی در زمان بازی از جمله امکانات دیگر این گوشی است. این گوشی دارای 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و امکان نصب حداکثر 256 گیگابایت حافظه میکرو اس دی است. باتری این گوشی نیز 5160 میلی آمپری است و از فناوری شارژ سریع 33 واتی بهره می گیرد.

جک هدفون 3.5 میلیمتری، پرت یو اس بی - سی، حسگر اثرانگشت و پشتیبانی از گوگل پی از جمله دیگر امکانات این گوشی است. قیمت مدل 64 گیگابایتی این گوشی 239 دلار و قیمت مدل 128 گیگابایتی آن 299 دلار است.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "گوشی شیوآمی با دوربین هوش مصنوعی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی شیوآمی با دوربین هوش مصنوعی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید