10 مورد از بهترین چیزهایی که باید در کویینزتاون انجام دهید

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، کویینزتاون یکی از پر ماجراترین مکان های این سیاره است و با داشتن فعالیت های هیجان انگیز بسیار، بسیاری از کسانی که دوست دارند در فضای خارج از خانه فعالیت هایی را تجربه کنند را راضی نگه می دارد. کویینزتاون اغلب به عنوان مرکز ماجراجویانه نیوزیلند نامیده می شود، بنابراین دیدنی های کویینزتاون نیوزیلند همان جایی است که بسیاری از افرادی برای داشتن تجربه مهیج، شروع به سفر می کنند و بیشتر وقت خود را در این جزیره می گذرانند. اگر شما در پی هیجان با کمی آرامش و چشم انداز ها شگفت انگیز هستید، بدانید که حتما باید برای رفتن به مکان های دیدنی کویینزتاون نیوزیلند برنامه ریزی کنید. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید...

10 مورد از بهترین چیزهایی که باید در کویینزتاون انجام دهید

سوار شدن بر تله کابین های کویینزتاون

بسیاری از مسافران برای شروع ماجراجویی خود و برای دیدن منظره ها زیبا و مکان های دیدنی کویینزتاون نیوزیلند، سفر خود را با این کابین ها شروع می کنند. شما با این تله کابین ها می توانید به قله کوه Bob بروید و منظره ها زیبای کویینزتاون نیوزیلند را ببیند، غذا و نوشیدنی بخورید و حتی مسیرهای دوچرخه سواری کوه را تجربه کنید. این یک فعالیت بسیار ایمن است که بسیار نزدیک به مرکز شهر است و اگر در مرکز شهر اقامت داشته باشید، دسترسی به آن بسیار آسان خواهد بود. هنگامی که به بال کوه رسیدید، می توانید دوچرخه های کوهستانی و وسایل حفاظتی را برای انجام فعالیت های مربوطه انجام دهید.

انجام اسکی یا اسکی روی برف در یکی از چهار استراحتگاه

اسکی و اسکی روی برف نیز ورزش های محبوب در کویینزتاون نیوزیلند هستند و چندین استراحتگاه وجود دارد که می توانید از آنها برای داشتن تجربه اسکی روی برف استفاده کنید. یکی از بهترین مکان های دیدنی کویینزتاون نیوزیلند است که مسیرهای بسیار زیاد و چندین پارک زمینی را پیشنهاد می دهد. اگر تصمیم دارید که بین ماه های ژوئن و سپتامبر به نیوزیلند سفر کنید، دامنه های بسیار بزرگی برای دیدن وجود خواهد داشت. از دیگر منطقه ها اسکی می توان به Treble Cone، Carona و قله Coronet اشاره کرد.

انجام بانجی جامپینگ

مردی به نام A.J. هاکت برای اولین بار ورزش تجاری بانجی جامپینگ را در نیوزیلند تاسیس کرد و مکان های زیادی برای آن در سرتاسر جزیره وجود دارد. یکی از مکان های به خصوص برای این ورزش، پل Kawarau است اما گزینه های پریدن از صخره، پل دره ای و حتی پشت بام ها نیز ارائه می شود.

تور ارباب حلقه ها

طرفداران ارباب حلقه ها اغلب به نیوزیلند می روند تا موقعیت حماسی صحنه های فیلم را ببینند. هنگامی که شما در دیدنی های کویینزتاون نیوزیلند هستید، رسیدن به این سایت ها، یاد گرفتن جغرافیای منطقه و نحوه ایجاد صحنه های معروف بسیار آسان است. اپراتور های Pure Glenorchy و Nomad Safaris به ترتیب تورهایی برای بردن شما به میانه زمین و سایت های فیلمبرداری در شهرهای کویینزتاون و Arrowtown و همچنین جنگل های Lothlorien و Fangorn ارائه می دهند.

کوه نوردی به سمت قله کوه Bob

اگر دوست دارید خارج از منزل باشید، اما ترجیح می دهید که پای خود را روی زمین نگه دارید، پس به نظر می رسد پیاده روی و کوهنوردی به سمت قله کوه Bob بیشتر مناسب شما باشد. این مسیر کوهنوردی شیب دار و چالش برانگیز است اما جایگزین جالبی برای گرفتن تله کابین و رفته به سمت بالا است. بیشتر مردم بین 1 تا دو ساعت پیاده روی خود را کامل می کنند. علاوه بر این شما می توانید در هنگام بالا رفتن، از زیبایی و آرامش این جنگل هم فیض ببرید. Ben Lomond Track یکی دیگر از مسیرهای عالی برای کوهنوردی است اما شیب این مسیر هم زیاد است و عمدتا در زمستان با برف پوشیده می شود.

استفاده از استخرهای آب گرم

درحالی که بیشتر پیشنهادهایی که در این متن آورده شده است بسیار هیجان انگیز هستند و باعث پمپاژ آدرنالین می شوند، اما این جا را برای تسکین دادن خود بعد از گذراندن روزهای پر هیجان در دیدنی های کویینزتاون نیوزیلند به شما پیشنهاد می دهیم. این استخرها، محلی بسیار خوبی برای تسکین دادن ماهیچه ها می باشد. در اینجا استخرهای روباز و سرپوشیده وجود دارند که منظره زیبایی از کوهستان های اطراف از آنجا مشخص است و شما می توانید در هر زمان از سال به آنجا بروید. این استخرها تنها چند مایل از مرکز شهر کویینزتاون فاصله دارند و در صورت رزرو آن ها، سرویس رفت و آمد به آنجا هم در دسترس است. در اینجا ماساژ هم پیشنهادمی شود.

قایق رانی در آب های خروشان در رودخانه های Kawarau یا Shotover

قایق رانی در آب های خروشان یکی دیگر از معروف ترین بازی های ماجراجویی در اطراف کویینزتاون است و هر دو رودخانه Kawarau و Shotover مکان هایی عالی برای انجام این بازی است. شما می توانید سرعت های کلاس IV و V را در رودخانه Shotover تجربه کنید. در این میان، Kawarau معمولا به مبتدیان توصیه می شود و یک گزینه بسیار محبوب در میان گردشگران است. تورهای ماجراجویی نیم روزه، یک روزه و چند روزه در این رودخانه ها پیشنهاد می شود.

لژ سواری

شاید شما بازی های لژسواری را در مسابقات المپیک دیده باشید و فکر کنید انجام بازی از طریق خودتان چطور می تواند باشد. زمانی که به قله Bob رسیدید، مسیرهای لژسواری بسیاری وجود دارد که می توانید آن ها را امتحان کنید. این یک راه واقعا سرگرم کننده برای تجربه ورزش تازه است و همچنین دیدگاه های شگفت انگیز از منطقه را به شما می دهد. مسیری که می توانید به لژسواری مشغول شوید، در حدود 800 متر است و در طول سال به طور روزانه باز می باشد. بسته های Combo با هزینه برای واگن ها در دسترس است و هزینه لژسواری برای بزرگسال ها 55 دلار و برای بچه ها 41 دلار می باشد.

چتربازی و پاراگلایدر

در هنگامی که به کویینزتاون سفر می کنید، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید، رفتن به هوا می باشد که میتوانید یا از هواپیما خود را به پایین پرتاب کنید یا درمیان کوه ها پرواز کنید. بالا رفتن از منظره، یک راه عالی برای درک کردن زیبایی طبیعی نیوزیلند و دیدن دقیق تپه های سبز، قله های برفی و آب های اطراف است. این یک راه ایده آل برای دیدن منظرههایی مانند دریاچه Wakatipu و قله Coronet از دید کاملا تازه است. چتربازی و پاراگلایدر، فعالیت های مشهور در کویینزتاون هستند و رزرو کردن برای استفاده از آن ها ایده هوشمندانه ای است. مرکز NZONE Skydive و Skydive Paradise ، چتربازی در کویینزتاون و ناحیه Glenorchy را ارائه می دهند درحالیکه Coronet Peak Tandem و GFORCE Paragliding پاراگلایدر سرگرم کننده را ارائه می دهند.

منبع: همگردی

به "10 مورد از بهترین چیزهایی که باید در کویینزتاون انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مورد از بهترین چیزهایی که باید در کویینزتاون انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید