7 و 10 سابق آماده بازگشت به پرسپولیس

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، باشگاه پرسپولیس این روزها برای جذب بازیکن مشغله های زیادی دارد. در حالی که هنوز لیگ بیست و یکم به خاتمه نرسیده، اما مسوولان باشگاه در تلاش هستند تا برای اینکه از جابجایی عقب نمانند، اقداماتی را برای تقویت تیم برای فصل آینده انجام داده است.

7 و 10 سابق آماده بازگشت به پرسپولیس

این در حالی است که علاوه بر چند لژیونر، چشم پرسپولیس بیشتر از همه تیم ها به بازیکنان سپاهان است. نفراتی که در تیم خود درخشیدند و از بازیکنان موثر تیمشان بودند.

این بازیکنان حالا مد نظر باشگاه پرسپولیس قرار دارند و ممکن است به جمع سرخپوشان بازگردند.

اولین بازیکن سروش رفیعی است. شماره 7 سابق که از طریق گابریل کالدرون از جمع سرخپوشان جدا شد و به شهرخودرو رفت. او در بازگشت به سپاهان در دو فصل اخیر یکی از بهترین های لیگ ایران در پست خودش بوده است.

دیگر بازیکن سپاهان یاسین سلمانی است. کاپیتان تیم فوتبال امید ایران با 19 سال سن یکی از پدیده هعای فوتبال ایران بوده و در لیست گل محمدی قرار گرفته است. اما خود او لژیونر شدن را در اولویت قرار داده است.

محمد رضا حسینی و دانیال اسماعیلی فر دیگر بازیکنان سپاهان هستند که باشگاه پرسپولیس برای تقویت سمت راست خود در تلاش است تا حداقل یکی از آنها را جذب کند.

امیدنورافکن هم نامش برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده است اما او یک فصل دیگر در سپاهان خواهد ماند.

و اما فرشاد احمدزاده. شماره 10 اسبق سرخپوشان از طریق یحیی گل محمدی از پرسپولیس خط خورد و از این تیم در روز پایانی جابجایی کنار رفت تا پایان تلخی را در پرسپولیس داشته باشد. حالا او نیز در سپاهان احیا شده و نام او نیز به عنوان اولویت سوم برای خط میانی به پرسپولیس مطرح می شود.

شهریار مغانلو بهترین گلزن ایرانی لیگ ایران نیز دیگر گزینه سرخپوشان است اما با شرایط قراردادی او با زردپوشان اصفهانی بازگشت او به پرسپولیس دور از فکر است.

منبع: فرارو

به "7 و 10 سابق آماده بازگشت به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 و 10 سابق آماده بازگشت به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید