JBL چندین هدفون، ایرباد و اسپیکر نو رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، شرکت JBL که یکی از مشهورترین سازندگان هدفون ها و اسپیکرها در دنیا است، ساعاتی قبل در نمایشگاه CES 2022 از چندین محصول نو رونمایی کرد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

JBL چندین هدفون، ایرباد و اسپیکر نو رونمایی کرد

BoomBox 3 و Pulse 5

JBL Boombox 3 یک اسپیکر بلوتوثی است که طبق ادعای این شرکت عمر باتری 24 ساعته دارد و می تواند گوشی ها و تبلت ها را به وسیله کابل USB شارژ کند. هر دو محصول JBL Boombox 3 و Pulse 5 از گواهی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بهره می برند و از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می نمایند. در این میان Pulse 5 به لطف بهره گیری از LED های مجذوب کننده، بیشتر به چشم می آید و با بهره گیری از یک اپلیکیشن مخصوص امکان تنظیم نور این اسپیکر وجود دارد. اسپیکرهای JBL Boombox 3 و Pulse 5 از تابستان سال آینده به ترتیب با قیمت 499 و 249 دلار عرضه خواهند شد.

PartyBox Encore و PartyBox Encore Essential

این دو اسپیکر از نظر امکانات تفاوت زیادی با یکدیگر ندارد و فقط مدل encore از دو میکروفون بی سیم برای همخوانی بهره می برد. بعلاوه مدل Encore از عمر باتری 10 ساعته بهره می برد ولی باتری مدل Essential حدود 6 ساعت دوام می آورد. از بین امکانات این دو اسپیکر می توانیم به گواهی IPX4، خروجی 100 وات و پشتیبانی از بلوتوث 5.1 اشاره کنیم. PartyBox Encore Essential در ماه مارس با قیمت 299 دلاری عرضه می گردد و مدل Encore از تابستان سال آینده با قیمت 399 دلار به دست کاربران می رسد.

Quantum TWS

این ایرباد به وسیله کابل USB-C و بلوتوث می تواند به طور همزمان به دو دستگاه وصل گردد. بعلاوه باید به قابلیت حذف نویز تطبیقی هم اشاره کنیم و سه میکروفون تعبیه شده در بدنه، کیفیت صدا را به طور قابل توجهی افزایش می دهند. با هر بار شارژ می توانید 8 ساعت از آن بهره ببرید و کیس شارژ هم می تواند در مجموع 3 مرتبه این ایرباد را شارژ کند. این ایرباد با قیمت 149 دلار راهی بازار می گردد.

Quantum 910, 810,610

این سه هدفون از نوع روگوشی هستند که به طور معین برای گیمینگ طراحی شده اند. Quantum 910 از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می نماید و عمر باتری آن به 24 ساعت می رسد. Quantum 810 هم شباهت زیادی به مدل 910 دارد ولی از صدای 360 درجه پشتیبانی نمی نماید ولی در عوض عمر باتری 30 ساعته ارائه می دهد. Quantum 610 هم مقرون به صرفه ترین مدل این خانواده محسوب می گردد و عمر باتری آن به 40 ساعت می رسد. این سه هدفون به ترتیب با قیمت 249، 199 و 149 دلار به دست کاربران می رسند.

Live Pro 2 و Live Free 2

Live Pro 2 یک ایرباد با کنترل های لمسی و عمر باتری 10 ساعته است. هر دو ایرباد از قابلیت حذف نویز فعال بهره می برند و از الکسا و گوگل اسیستنت هم پشتیبانی می نمایند. بعلاوه می توانیم به بهره گیری از گواهی IPX5 هم اشاره کنیم. در این میان کیس شارژ Live Free 2 از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی نماید و عمر باتری آن هم 7 ساعت است. این دو ایرباد به ترتیب با قیمت 179 و 149 دلار در بهار سال آینده عرضه خواهند شد.

Reflect Aero

در نهایت باید به ایرباد Reflect Aero اشاره کنیم که به طور معین برای تمرین های ورزشی ساخته شده و به لطف بهره گیری از استاندارد IP68 کاملا ضدآب محسوب می گردد. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به حذف نویز تطبیقی، حالت صدای محیط هوشمندف کنترل بدون دست، کنترل لمسی و بهره گیری از 6 میکروفون اشاره کنیم. عمر باتری این ایرباد 8 ساعت است که با کیس به 16 ساعت می رسد. این ایرباد بهار سال آینده با قیمت 149 دلار عرضه می گردد.

منبع: android authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "JBL چندین هدفون، ایرباد و اسپیکر نو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "JBL چندین هدفون، ایرباد و اسپیکر نو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید