همایشها و نمایشگاه ها

بایک BJ80 معرفی شد ، بنز G کلاس چینی!

بایک BJ80 با موتور شش سیلندر معرفی گشت. این خودرو کپی بنز G کلاس چینی است و کیفیت مناسبی دارد. مشخصات فنی این محصول چیست و آیا ارزش خرید دارد؟

12 بهمن 1402

همه چیز درباره استایل هنری؛ از سبک های مختلف تا نحوه استایل کردن

حتما شما هم درباره استایل هنری زیاد شنیده اید اما احتمالا هنوز تعریف دقیقی از آن در فکر ندارید. استایل هنری از پرطرفدارترین انواع استایل است و اغلب با لباس های رنگی، بلند و اورسایز همراه با رنگ موهای فانتزی و عینک هایی با فریم ها غیرمعمول در فکر یادآوری...

7 بهمن 1402

شروع ثبت نام در دومین جایزه همراه اول برای رساله های برتر حوزه مهندسی برق و فناوری ارتباطات

مرکز تحقیق وتوسعه همراه اول با همکاری انجمن علوم مهندسی برق ایران، دومین رویداد جایزه رساله برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات را برگزار می نماید.

26 اسفند 1401

امضای تفاهم نامه بین میراث فرهنگی و شبکه دانشگاه های مجازی

در راستای توسعه ارتباطات فرهنگی و معرفی ظرفیت های غنی گردشگری جهان اسلام به ویژه جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و مذهبی، تفاهم نامه همکاری های بین المللی گردشگری و فرهنگی از طریق سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و...

12 آبان 1401

عکس l غول برقی جیپ به بازار آمد

گجت نیوز نوشت: جیپ اونجر به عنوان اولین خودرو تمام برقی جیپ معرفی گردید. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند برقی جیپ آشنا خواهیم شد.

21 شهریور 1401

رونمایی از قصه های شهر طهران در 14 مهر

به مناسبت 14 مهر که با عنوان روز طهران نام گذاری شده است، از سوی شهرداری منطقه 11 از قصه های مرکز 230 ساله ایران در فضای مجازی رونمایی می گردد.

22 تیر 1401

ارزش گذاری دقیق استارتاپ نیازمند دانش و تخصص است

خبرنگاران/زنجان مشاور مدیرعامل پست بانک ایران گفت: ارزش گذاری دقیق یک استارتاپ نیازمند دانش، تخصص و تجربه برای در نظر گرفتن همه جوانب درونی استارتاپ، حوزه فعالیت آن و شرایط کلان اقتصادی است.

29 فروردین 1401

الزامات مربوط به اثبات واکسیناسیون و اجبار ماسک در این استان برداشته می شود

نخست وزیر هیتر استفانسون و دکتر برنت روسین صبح روز جمعه با اعلام این خبر خاطرنشان کردند که مرحله اول لغو محدودیت ها در 15 فوریه انجام خواهد شد.

23 فروردین 1401

چطور جلوی گرم شدن زمین را بگیریم؟

راه های مقابله با گرم شدن زمینشاید فکر کنید ما آدم های معمولی هیچ نقشی در گرم شدن کره زمین نداریم اما گرم شدن جهان از همین پارکینگ خانه ها، آشپزخانه ها و حتی میز ناهارخوری آغاز می گردد. کشورهای زیادی به دست هم داده اند تا با گرم شدن جهانی مقابله نمایند...

15 اسفند 1400

پرافتخارترین تیم اروپا مشتری امیر عابدزاده شد

تهران (پانا) - مدیران باشگاه سویه به صورت رسمی تاکید کردند که این باشگاه مذاکره برای خرید امیر عابدزاده را آغاز کرده است.

29 بهمن 1400

JBL چندین هدفون، ایرباد و اسپیکر نو رونمایی کرد

شرکت JBL که یکی از مشهورترین سازندگان هدفون ها و اسپیکرها در دنیا است، ساعاتی قبل در نمایشگاه CES 2022 از چندین محصول نو رونمایی کرد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

28 بهمن 1400

رگولاتور ارتباطات: اقدامات ایرانسل در راه اندازی 5G خلاقانه است

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، صبح یکشنبه، 5 دی، از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 بازدید کرد.

16 بهمن 1400

حذف چنگ؛ ساز باستانی شش هزار ساله

در پی منع نمایش و فروش سازهای اصیل ایرانی در مصلای تهران، یک هنرمند سازگَر گفت که سازندگان ساز در نمایشگاه صنایع دستی انتظار زیادی برای فروش سازهای شان ندارند، بلکه ما فقط دوست داشتیم، سازهای اصیل ایرانی را به مردم معرفی کنیم.

13 بهمن 1400

بررسی دقیق و آشنایی با هنر و صنایع دستی مونیخ

صنایع دستی مونیخصنایع دستی مونیخ از اهمیت ویژه ای برای کشور آلمان برخوردار میباشد. مونیخ از جمله شهرهای ثروتمند آلمان می باشد که هر ساله شاهد برگزاری نمایشگاه های بین المللی صنایع دستی و هنر ها در مونیخ هستیم. معمولا زمان برگزاری این نمایشگاه مصادف...

10 بهمن 1400

توقف نمادهای بورس با 20 درصو نوسان لغو شد

هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در پی سیاست های اصلاحی خود، پیرامون اصلاح قوانین و دستورالعمل های بازار سرمایه؛ برگزاری کنفرانس را جایگزین توقف های مکرر کرد.

6 بهمن 1400

رویداد دانشجویی لینک آپ در پارک فناوری پردیس برگزار گردید

رویداد دانشجویی لینک آپ بعنوان یکی از برنامه های هفته جهانی کارآفرینی پارک فناوری پردیس با حضور روسای انجمن های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور برگزار گردید.

14 دی 1400

معرفی سریزد با سنگ نوردی و دیواره نوردی

جشنواره بین المللی سنگ نوردی و دیواره نوردی با رویکرد گردشگری و معرفی سایت تاریخی سریزد در اردیبهشت 14001 برگزار می گردد.

10 آذر 1400

سینماتک موزه هنرهای معاصر با یاد کیارستمی فعالیت خود را از سرگرفت

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه جایزه بین المللی عکس پنج با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر برگزار گردید و سینماتک بعد از نزدیک به سه سال فعالیت خود را ازسر گرفت.

2 آذر 1400

سیزدهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

تهران (پانا) - سیزدهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور بازتاب محتواهای راهبردی درسطح درون سازمانی منتشر شد.

9 آبان 1400

دولت رویکرد خود را نسبت به فراوری و صادرات تغییر دهد

رئیس اتاق مشترک ایران و عمان در مجمع عمومی عادی سالیانه اتاق مشترک ضمن انتقاد از رویکرد دولت نسبت به فراوری و صادرات، از رئیس جمهور تازه خواست تا مانع صدور بخش نامه های متعدد و متناقض در فرایند فعالیت های تجاری کشور گردد.

29 مرداد 1400
تعداد: (36)