اختلاف تیم بسکتبال فولاد سپاهان با حریفان به میزان 5 امتیاز است

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، در چارچوب رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور و در هفته نهم گروه ب این رقابت ها تیم فولاد مبارکه سپاهان شامگاه آدینه در مصاف با شیمیدر قم با نتیجه 98 به 77 متحمل شکست شد تا کماکان با 2 برد و 11 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی این گروه باشد.

اختلاف تیم بسکتبال فولاد سپاهان با حریفان به میزان 5 امتیاز است

علی خسروی سرمربی تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان در تبادل نظر با وبلاگ آژانس الکترونیکی در رابطه با این ملاقات و نتیجه به دست آمده در آن گفت: اختلاف تیم ما با حریف به لحاظ مهره ای خیلی زیاد بود. شیمیدر از بازیکنان ملی پوش و مطرح زیادی بهره می برد در حالیکه ترکیب کلی تیم ما جوان است. البته کنار این نفرات جوان، دو سه بازیکن جوان هم داریم اما در مجموع از نظر مهره ای با حریف برابر نبودیم.

وی ادامه داد: دو شب پیش از ملاقات با شیمیدر، رقابت سنگینی با مهرام داشتیم. نتیجه آن بازی در نیمه نخست ملاقات با شیمیدر کاملا عیان بود چراکه بازیکنان به خاطر خستگی نتوانستند خوب کار نمایند. در نیمه دوم و با تغییراتی که در ترکیب ایجاد کردیم تا حد زیادی شرایط را بهتر کردیم و حتی توانستیم اختلاف امتیاز را به 7 - 6 امتیاز هم برسانیم اما در نهایت تجربه بیشتر بازیکنان شیمیدر و کادر فنی خوبی که در اختیار دارد باعث شد نتوانیم از این بازی نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به اینکه ملاقات آینده تیمش شنبه آینده مقابل تیم صنایع هرمزگان برگزار می گردد، اظهار داشت: در گروه ب لیگ بسکتبال و به جز دو تیم مهرام و شیمیدر، سایر تیم ها تقریبا در یک سطح هستند. شرایط روز مسابقه و اینکه مربیان شان در جریان بازی چه تصمیماتی می گیرند، در نتیجه نهایی مشخص نماینده است.

خسروی تاکید نمود: هم تیم من و هم تیم صنایع هرمزگان به نتیجه ملاقاتی که در پیش داریم، نیازمندیم، بنابراین و با توجه به اینکه دو تیم تقریبا هم سطح هستند، به نظرم ملاقات زیبایی پیش رو خواهیم داشت.

این مربی گفت: بازهم تاکید می کنم که به جز مهرام و شیمیدر، شرایط دیگر تیم های گروه تقریبا یکسان است. اختلاف فولاد مبارکه سپاهان هم با حریفانش به جز این دو تیم، در ملاقاتهایی که با آنها دارد به مقدار 5 امتیاز است. با این اختلاف امتیاز یا برنده ملاقاتهای مان می شویم یا نتیجه را واگذار می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اختلاف تیم بسکتبال فولاد سپاهان با حریفان به میزان 5 امتیاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف تیم بسکتبال فولاد سپاهان با حریفان به میزان 5 امتیاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید