اعتراف عجیب از یاری داور بازی استقلال ، ملوان

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، مدافع تیم ملوان علت اخراج خود در بازی با استقلال را تشریح کرد.

اعتراف عجیب از یاری داور بازی استقلال ، ملوان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آژانس الکترونیکی، مجید عیدی پس از شکست 2 بر صفر ملوان مقابل استقلال، در خصوص صحنه اخراج خودش، گفت: اگر این صحنه برعکس اتفاق می افتاد، داور کارت نمی داد. به پیغام حیدری گفتم که جواب داد من این صحنه را ندیدم. به یاری داور هم گفتم کارت داشتم و شدت برخورد به حدی نبود که به من کارت بدهید. او هم گفت نمی دانستم کارت دارم در غیر این صورت به داور می گفتم کارت دوم را ندهد.

وی اضافه کرد: پس از آن صحنه فشار استقلال روی دروازه ما زیاد شد و به رجحان رسید. از کادرفنی و بازیکنان ملوان عذرخواهی نموده و امیدوارم بتوانم جبران کنم. جام حذفی برای ما تمام شد و امیدوارم بتوانیم در لیگ پیروز باشیم.

مدافع ملوان درخصوص ناراحتی مازیار زارع در نشست خبری پس از بازی، مطرح نمود: همه ناراحت بودیم بابت اتفاقی که افتاد. امیدوارم در لیگ جبران کنیم.

عیدی درخصوص اینکه آیا در آن صحنه نمی دانست یک کارته است، شرح داد: می دانستم کارت دارم، اما شدت صحنه جوری نبود که بخواهد اخطار دوم را بدهد. یاری داور هم گفت اگر می دانستم کارت داری به داور می گفتم کارت دوم را ندهد، ولی این رخ داد. البته کارت زرد اول من درست بود.

وی درمورد اینکه آیا پیغام حیدری با ملوان مشکل دارد، گفت: نمی دانم چه مسئله ای دارد، ولی در آن صحنه می توانست با من مدارا کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعتراف عجیب از یاری داور بازی استقلال ، ملوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف عجیب از یاری داور بازی استقلال ، ملوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید