تساوی پرسپولیس و سپاهان به سود مدعیان ، سرخ ها صدر را از دست دادند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، نبرد حساس مدعیان لیگ برتر در اصفهان با نتیجه بدون گل به سرانجام رسید تا سرخ ها با این تساوی به رده دوم جدول سقوط نمایند.

تساوی پرسپولیس و سپاهان به سود مدعیان ، سرخ ها صدر را از دست دادند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی آخرین ملاقات از هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 20 امروز آدینه بین تیم های سپاهان و پرسپولیس در استادیوم نقش دنیا اصفهان شروع شد که این ملاقات با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

پرسپولیس که صدرنشینی را به استقلال واگذار نموده بود و برای پس گرفتنش به پیروزی در این ملاقات احتیاج داشت با ترکیب علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، محمد عمری، سعید صادقی و یورگن لوکادیا به میدان رفت.

سپاهان هم با تغییراتی در ترکیب گام در این ملاقات گذاشت و امیدوار بود که با شکست دادن پرسپولیس صدر جدول را از آن خود کند. با این حال در نیمه اول آنچنان که انتظار می رفت مجذوب کننده و تماشایی نبود و تنها موقعیت جدی ضربه لوکادیا در دقیقه 8 بود که محمد دانشگر به راحتی توپ را مال خود کرد تا سرخپوشان از رسیدن به گل محروم شوند.

در نیمه دوم سپاهانی ها در یک موقعیت عالی با بیرانوند تک به تک شدند که گلر سرخ ها با یک واکنش عالی مانع گلزنی شاگردان مورایس شد.

دقایقی بعد هم پرسپولیسی ها روی یک ارسال کرنر و ضربه سر علی نعمتی می توانستند به گل فزونی برسند اما واکنش خوب احتیاجمند مانع گلزنی مدافع سرخ ها شد.

در دقایق سرانجامی هم روی ارسال عالی رضاییان سپاهانی ها می توانستند به گل برسند که ضربه سر بازیکن این تیم به شکل خطرناکی بیرون رفت.

در نهایت این ملاقات با همین نتیجه تساوی به سرانجام رسید تا پرسپولیس با 15 امتیاز با توجه به برد گل گهر و تفاضل گل بهتر این تیم به رده دوم سقوط کند. سپاهان 13 امتیازی هم در رده چهارم نهاده شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تساوی پرسپولیس و سپاهان به سود مدعیان ، سرخ ها صدر را از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس و سپاهان به سود مدعیان ، سرخ ها صدر را از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید