کلید انتقال بزرگ استقلال در جیب پدیده باشگاه

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، خبرنگاران: استقلال سخت درکوشش است تا هر طور شده چند بازیکن مهم و کلیدی را برای فصل پیش رو به خدمت بگیرد تا بتواند به دفاع از عنوان قهرمانی اش در لیگ برتر ایران بپردازد. این باشگاه بعلاوه در کوشش است تا از فرصت به جای مانده پیش رو نهایت استفاده را ببرد.

کلید انتقال بزرگ استقلال در جیب پدیده باشگاه

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، اگرچه صحبت ها درباره پیوستن یا نپیوستن کاوه رضایی به این باشگاه زیاد است، ولی ستاره اصلی استقلال در بازار جابجایی، محمد محبی، جوان بوشهری و بازیکن سابق سپاهان است که این روز ها عضوی از باشگاه سانتاکلارا در پرتغال است. محبی برای بازگشت به فوتبال ایران آنهم در آستانه جام جهانی چراغ سبز نشان داده، ولی در این بین مسائل اقتصادی مانع از نهایی شدن انتقال این بازیکن به استقلال است.

ماجرا از آن قرار است که باشگاه پرتغالی برای واگذاری محمد محبی رقمی نزدیک به 350 هزار دلار طلب نموده که فعلا از عهده باشگاه استقلال خارج است. در این بین، اما استقلال منتظر است تا سرنوشت امیرحسین حسین زاده با باشگاه شارلوا بلژیک معین گردد. پدیده استقلال چند هفته ای می گردد که مورد توجه شارلوا قرار گرفته و با وجود داشتن قرارداد، در آستانه جدایی از باشگاه است. در واقع بندی در قرارداد حسین زاده گنجانده شده که او می تواند با پرداخت رقم 250 هزار دلار از استقلال جدا گردد. آبی های مرکز حالا در انتظار این 250 هزاردلار هستند تا با گذاشتن مبلغی بر روی آن بتوانند محمد محبی را به خدمت بگیرند. مشکل، اما اینجاست که باشگاه شارلوا از پرداختن رقم مورد نظر برای حسین زاده سرباز می زند! ظاهرا این باشگاه به پدیده فصل پیش استقلال اعلام نموده در صورتی که تمایل دارد به بلژیک سفر کند باید هزینه فسخ قرارداد را خودش بپردازد! این موضوع تا به الان محلی برای اختلاف طرفین شده و شرایط پیوستن محبی به استقلال را هم تحت تاثیر قرار داده است.

منبع: فرارو

به "کلید انتقال بزرگ استقلال در جیب پدیده باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلید انتقال بزرگ استقلال در جیب پدیده باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید